//
کدخبر: ۲۷۰۶۶۲ //

شفیعی : بازی نخست لیگ دسته دوم بخوبی برگزار شد / برای برگزاری مسابقات مشکلی وجود ندارد

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دوم : روز گذشته بازی دو تیم شهرداری فومن و شهرداری همدان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و هیچ مشکلی برای برگزاری این دیدار وجود نداشت.

شفیعی : بازی نخست لیگ دسته دوم بخوبی برگزار شد / برای برگزاری مسابقات مشکلی وجود ندارد
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد شفیعی در گفت وگو با خبرنگار ما در رابطه شروع مجدد لیگ دسته دوم اظهار داشت : پس از تعطیلی طولانی مدت به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ لیگ دسته دوم با برگزاری دیدار معوقه هفته نوزدهم بین دو تیم شهرداری فومن و شهرداری همدان آغاز شد،  پیش از تعطیلی لیگ، تیم های لیگ دویی با رعایت پروتکل های بهداشتی چند هفته از مسابقات را به این شیوه برگزار کردند و تجربه خوبی در این خصوص دارند.

وی افزود : چند هفته از مسابقات لیگ برتر و لیگ دسته اول نیز برگزار شده است و در حال حاضر آمادگی خوبی برای برگزاری لیگ دسته دوم وجود دارد.

شفیعی درخصوص شروع نشدن فعالیت برخی از تیم ها گفت : وقتی تمامی مجوز ها برای برگزاری لیگ دسته دوم صادر شده است ما نیز باید طبق پروتکل ها مسابقات را برگزار کنیم، اگر تیمی در دو دیدار از مسابقات حاضر نشود مطابق با قوانین انضباطی دو رده سقوط خواهد کرد.

مهرداد شفیعی در پاسخ به این سوال که سقوط شهرداری فومن به لیگ دسته سوم قطعی شده است در پنج دیدار باقی مانده وضعیت این تیم به چه صورت خواهد بود، بیان داشت : با مالک این باشگاه صحبتی داشتم و ایشان معتقد هستند که تا پایان مسابقات در زمین مسابقه حاضر خواهند شد و از این بابت مشکلی وجود ندارد حتی تاکید کردند برای اجرای فوتبال پاک تلاش می‌کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

مسئول برگزاری لیگ دسته دوم اظهار داشت : در تعداد تیم های سقوط کننده و صعود کننده تغییر ایجاد نشده است، یعنی تیم‌های اول هر گروه به صورت مستقیم به لیگ دسته اول صعود می‌کنند و یکی از تیم‌های دوم با برگزاری پلی آف صعود خواهد کرد، در خصوص برگزاری پلی‌آف نیز تصمیم جدیدی اتخاذ نشده است در حال حاضر پلی آف رفت و برگشت برگزار خواهد شد، اما پس از پایان لیگ اگر ببینیم شرایط به گونه‌ای پیش رفته است که نمی‌شود بازی را رفت و برگشت برگزار کرد درباره تک بازی بودن این دیدار در هیئت رئیسه تصمیم گیری خواهد شد، همچنین تیم های سیزدهم و چهاردهم هر گروه به لیگ دسته سوم سقوط می‌کنند.

شفیعی در پایان گفت : سلامتی عوامل برگزاری و اعضای تیم ها بسیار مهم است، به همین دلیل تمام تیم ها پیش از شروع مسابقات تست تشخیص کرونا خواهند داد و پس از شروع مسابقات نیز هر ۱۰ روز تست جدید انجام خواهد شد، با برگزاری پنج هفته باقی مانده تکلیف لیگ مشخص می‌شود و همچنین اگر کرونا طی ماه‌های آینده به اتمام نرسد برای فصل آینده تجربه خوبی خواهد بود تا بتوانیم مسابقات را برگزار کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۶۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان