//
کدخبر: ۲۷۰۲۱۳ //
هوادار2 آلومینیوم اراک 1؛

جدال استقلالی‌های معروف به سود آقای گل به پایان رسید

در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تیم هوادار توانست با نتیجه 2بر1 از سد آلو.مینیوم اراک عبور کند.

جدال استقلالی‌های معروف به سود آقای گل به پایان رسید
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم های هوادار و آلومینیوم اراک در هفته بیست و نهم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور به مصاف هم رفتاند که در پایان این مسابقه مهیج، شاگردان رضا عنایتی توانستند در حالی که با یک گل از رسول خطیبی و شاگردانش عقب بودند، با به ثمر رساندن2 گل پیروز از میدان خارج شوند .

آلومینیوم اراک که رد نیم فصل دوم با حضور رسول خطیبی هنوز شکستی در کارنامه اش دیده نشده بود، در هفته ای این شکست را پذیرا شد که تمامی تیم های مدعی صعود یا شکست خورده بودند یا به تساوی رسیده بودند و اینمی توانست بهترین فرصت برای آنها باشد که بار خودرا بسته و خیال خود را کمی راحت کنند، که این گونه نشد و در بدترین موقع شکست خوردند تا سه امتیاز بسیار حیاتی را از دست بدهند.

رضاعنایتی که تا حدودی امیدهای تیمش برای صعود را از دست داده است در این بازی با پیروزی شیرینی که کسب نمود جمع امتیازت خود را به 42 رساند تا با تیم دوم جدول یعنی آلومینیوم اراک 9 امتیاز اختلاف داشته باشد و هم چنان بر روی کاغذ شانسی برای صعود خود باقی گذاشته باشد، شانس حداقل ولی قابل اجرا که در فوتبال ممکن است اتفاق بیفتد.

 اما آلومینیوم اراک اگرچه در این بازی شکست را پذیرا شد ولی به دلیل تساوی مس کرمان و شکست خوشه طلایی ساوه، هم چنان با 51 امتیاز در رده دوم جدول باقی ماند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۷۰۲۱۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان