//
کدخبر: ۲۶۹۸۸۹ //

استعفای معاون اقتصادی باشگاه استقلال کذب محض است

در روزهایی که جدایی معاونان و مدیران میانی از استقلال به اپیدمی تبدیل شده، خبری در خصوص جدایی یکی از معاونان منتشر شد که این خبر صحت ندارد.

استعفای معاون اقتصادی باشگاه استقلال کذب محض است
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه استقلال این روزها به محلی برای آمدن و زود رفتن معاونین، مدیران و مشاوران تبدیل شده و کمتر پیش می آید فردی در این باشگاه مسئولیت بگیرد و این مسئولیت تداوم داشته باشد.

در ایامی که جدایی مدیران رده میانی این باشگاه تبدیل به یک اپیدمی شده و حتی موردی بوده که فردی بعد از دریافت حکم مسئولیت تنها ۲۴ ساعت این مسئولیت را داشته و بعد از آن استعفا داده است، خبری مبنی بر کناره گیری مهدی نوروزی معاون اقتصادی باشگاه نیز در فضای مجازی منتشر شد که این خبر صحت ندارد.

مهدی نوروزی از معدود افرادی بود که از ابتدای حضور سعادتمند در باشگاه استقلال در کنار او حضور داشت و بسیاری از مشکلات مالی باشگاه نیز به واسطه حضور وی مرتفع گردید و نقش مهمی در بازگشت دیاباته و میلیچ به ایران داشت. وی که ابتدا به عنوان مشاور در کنار مدیرعامل حضور داشت چندی پیش با حکم سعادتمند به عنوان معاون اقتصادی انتخاب شد تا حوزه مسئولیتش گسترده تر شود.

روز گذشته و در هیاهوی خبری استقلال، این خبر نیز در فضای مجازی با سرعت دست به دست شد که نوروزی هم از این باشگاه جدا شده است که پیگیری خبرنگار مهر در این خصوص مشخص کرد این خبر شایعه بوده و مهدی نوروزی کماکان به عنوان معاون اقتصادی در این باشگاه حضور دارد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۸۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان