//
کدخبر: ۲۶۹۸۰۶ //

استوری طعنه آمیز کاپیتان استقلال به مسئولان سازمان لیگ

کاپیتان استقلال در یک استوری اینستاگرامی طعنه های تندی را به مسئولان سازمان لیگ فوتبال زد.

استوری طعنه آمیز کاپیتان استقلال به مسئولان سازمان لیگ
به گزارش فرتاک نیوز،

وریا غفوری یکی از بازیکنانی است که به دلیل ابتلا به کرونا چند روزی است خودش را در خانه قرنطینه کرده؛ او حالا به عنوان یکی از منتقدان ادامه لیگ برتر در شرایط بحرانی کرونا در یک استوری اینستاگرامی با هشتگ «فوتبال، قاتل خاموش» طعنه های تندی را به مسئولان سازمان لیگ زد.

غفوری در صفحه شخصی اش نوشت: «اینکه باید فوتبال شروع بشه، اصلا شکی نیست مثل مشاغل دیگر، مثل کشورهای دیگر اما یک نکته وجود دارد که همه اینو میدونیم. آیا واقعا پروتکل انجام شد؟ آیا امکانات لازم برای تمام تیم های حاضر در لیگ به طور یکسان وجود دارد؟ آیا فقط یک پاسخگو وجود دارد برای بازیکنان کرونایی، اگر خدای نکرده آینده شغلی شان با مشکل مواجه شود؟ من خودم موافق از سر گیر و اتمام لیگ هستم ولی با چه تمهیداتی؟ آنهایی که امروز باد در غبغب دارن و در مورد قدرت تیمی صحبت می کنند، چند ماه پیش بد جوری آروم و بی صدا بودن! کاش شرایط و امکانات و نحوه رسیدگی ها برابر بود.»

او در پایان نوشت: «این واقعیت را نمی توان کتمان کرد که مسئولان برگزاری، باشگاه ها و کلیه عواملی که درگیر برگزاری بازی ها هستند توان لازم برای اجرای درست و دقیق پروتکل و کنترل کرونا را ندارند. ناگفته نماند که خود پروتکل نیاز به بازبینی دارد.»

477

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۸۰۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان