//
کدخبر: ۲۶۹۷۲۲ //

اگر فوتبال عزادار شود، پرسپولیسی‌ها خودشان را نمی‌بخشند

کاپیتان اسبق آبی‌پوشان به خبرورزشی گفت: پرسپولیس طی سه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده است. حالا فرض کنیم این فصل هم قهرمان بشود یا نشود، این مسئله در مقابل جان انسان‌ها بدون شک اهمیت فوق العاده کمتری دارد.

اگر فوتبال عزادار شود، پرسپولیسی‌ها خودشان را نمی‌بخشند
به گزارش فرتاک نیوز،
شرایط استقلال به گونه‌ای شده که مسابقاتش باید پس از پایان دوران قرنطینه بازیکنان مبتلا، در ماه مرداد پیگیری شود و همین مسئله قطعاً زمان خاتمه فصل جاری لیگ برتر را به تعویق خواهد انداخت. البته در این میان شاهین بیانی، کاپیتان اسبق آبی‌پوشان قاطعانه تأکید می‌کند مسابقات باید تا قبل از اینکه شاهد یک فاجعه در فوتبال ایران باشیم، تعطیل شود. بیانی همچنین پرسپولیسی‌ها را نیز در این مورد دارای مسئولیت می‌داند.
 
خبر‌های بدتر
متأسفانه واقعیت امر این است که ما نمی‌توانیم در فوتبال ایران پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت کنیم. قبل از شروع مسابقات هم اغلب مربیان تأکید داشتند تمام قواعد مورد نظر ستاد ملی کرونا به طور کامل رعایت نخواهد شد و حالا می‌بینیم که این پیش‌بینی درست از آب درآمده است. تمام لیگ برتر حتی ارزش اینکه یک جوان در دسته‌های پایین‌تر هم خدای نکرده دچار سانحه شود را ندارد. به نظرم باید مسابقات لغو شود در غیر این صورت طی هفته‌های آینده متأسفانه اخبار بدتری را نیز خواهیم شنید. این یک واقعیت غیرقابل کتمان است. شما خودتان به مسابقات برگزار شده طی دو هفته اخیر توجه کنید، بازیکنان یکسری از مسائل را اصلاً رعایت نمی‌کنند. مثلاً پس از گل، شادی گل انجام می‌دهند که در چنین شرایطی کار خطرناکی محسوب می‌شود.
 
پرسپولیس و عذاب وجدان
پرسپولیس طی سه فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شده است. حالا فرض کنیم این فصل هم قهرمان بشود یا نشود، این مسئله در مقابل جان انسان‌ها بدون شک اهمیت فوق العاده کمتری دارد. رقابت زمانی جذاب و ارزشمند است که باعث به خطر افتادن سلامتی جامعه نشود. قبل از آغاز مجدد مسابقات تنها تیمی که به طور جدی تأکید داشت پیکار‌ها باید پیگیری شود، پرسپولیس بود و آن هم به این خاطر که با سایر رقبا اختلاف امتیاز داشت، اما من معتقدم اگر خدای نکرده برای یک بازیکن اتفاق دردناکی رخ بدهد و همه فوتبال عزادار شود، حتماً پرسپولیسی‌ها هم خودشان را نخواهند بخشید. شما نگاه کنید، در حال حاضر فوتبال ایران اصلاً تمرکز لازم برای برگزاری مسابقات را ندارد و یک داور در سطح لیگ برتر دقیقاً به خاطر همین مسئله اوت دستی را آفساید اعلام می‌کند!
 
شبهات آقای افاضلی!
متأسفانه آقای هومن افاضلی، سرمربی محترم پارس جنوبی طی روز‌های گذشته حرف‌هایی بر زبان آورد که جدا از ناراحت شدن استقلالی‌ها، اصلاً با منطق هم جور درنمی‌آید. ایشان قبل از آغاز مسابقات تأکید داشت تیمش حتی پول خریدن آب معدنی را هم ندارد ولی پس از بروز مشکل برای استقلال مرتب اصرار می‌کرد که شاگردان فرهاد مجیدی باید حتماً راهی شهرستان جم شوند. این آقا جواب آزمایشات استقلالی‌ها را شبهه‌برانگیز تلقی کرد و کار را به جایی رساند که دکتر نوروزی یکی از شریف‌ترین افراد حاضر در فوتبال ایران مجبور به پاسخگویی شد. چنین کم‌لطفی‌هایی در حق استقلال واقعاً زیبا نیست. نکته دیگر این است که سازمان لیگ براساس کدام متر و معیار اعلام می‌کند مسابقات تیم‌ها فقط در صورتی لغو می‌شود که ۲۵ درصد نفرات‌شان مبتلا شده باشند؟ برای مثال اگر هر سه دروازه‌بان یک تیم کرونا بگیرند، آنگاه تکلیف چه می‌شود؟ یعنی، چون تعداد بیماران به حد نصاب نرسیده، مسابقه باید برگزار شود؟ خب در آن صورت چه کسی داخل دروازه بایستد؟
برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۷۲۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان