//
کدخبر: ۲۶۹۶۹۹ //

الهامی: بازیکنان کمتری نسبت به استقلال داریم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: با مقایسه لیست بازیکنان ما و استقلالی‌ها متوجه می‌شوید که دست ما خالی‌تر از حریف مان است.

الهامی: بازیکنان کمتری نسبت به استقلال داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتور درباره وضعیت برگزاری بازی این تیم برابر تیم استقلال اظهار کرد: سازمان لیگ اعلام کرد که بازی‌های هفته ۲۴ طبق برنامه  برگزار می‌شود و ما هم فردا به تهران می‌آییم تا برابر استقلال بازی کنیم. به هر حال باید تعداد اعضای کرونایی تیم‌های استقلال و فولاد را اعلام کنند تا شفاف سازی صورت بگیرد. البته به نظرم تعداد بازیکنان مبتلا به کرونا این ۲ تیم به حد نصاب نرسیدند که قرار است بازی‌های هفته بیست و چهارم برگزار شود.

سرمربی تراکتور درباره بازی تیمش برابر تیم استقلال گفت: به طور حتم بازی سختی خواهد بود، چرا  که هر ۲ تیم نیاز به ۳ امتیاز این بازی دارند و برای پیروزی با همه توان خود در زمین مسابقه حاضر می‌شوند. البته تیم ما و استقلال  لشگری از مصدوم  داریم که این کار را سخت می‌کند. نبود عکاشه حمزاوی مهاجم الجزایری، آماده نبودن اشکان دژاگه و مسعود شجاعی و مصدومیت ایمان سلیمی باعث شده که نیمکت ما خالی باشد. اگر لیست بازیکنان ما را با استقلالی‌ها مقایسه کنید در نهایت مشخص می‌شود که ما کمتر بازیکن داریم و دست ما خالی‌تر است. به هر حال ۲ تیم در شرایط برابر به مصاف یکدیگر می‌روند.

الهامی بیان کرد: به طور حتم بازیکنان ما تمرکزشان معطوف به بازی روز شنبه خواهد بود و برنامه مان ارائه بازی خوب برابر استقلال است تا با کسب  پیروزی دل هواداران خود را شاد کنیم.

الهامی: بازیکن کمتری نسبت به استقلال داریم/ قوانین محکمی باید برای مسابقات گذاشته شود

 فدراسیون فوتبال قانون محکمی برای بازی ها ندارد 

سرمربی تراکتور درباره موضع این باشگاه در قبال بازی‌های لیگ برتر گفت: همان ابتدا بیان کردیم که بازی‌ها برگزار نشود و عواقب این موضوع هم گوشزد کردیم، اما هیچ کس با ما همسو نبود و زنوزی هم تک و تنها بود. در حال حاضر من می‌گویم که شرایط برای همه تیم‌ها باید یکسان باشد. به هر حال در روز‌های ابتدایی مسئولان فوتبال می‌توانستند مسابقات را لغو کنند، اما اکنون امکان تغییربازی‌ها نیست. شرایط خوب نیست و فدراسیون فوتبال قانون محکمی برای  لیگ برتر فوتبال  ندارد. به نظرم باید قوانین سفت و سختی برای مسابقات بگذارند تا هرتیمی آن طور که دوست دارد رفتار نکند.

تست های کرونا، شرایط را برای تیم ها سخت کرده است 

الهامی درباره رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی تیم‌ها گفت: رعایت فاصله اجتماعی، شستن دست‌ها به طور مداوم و زدن ماسک جزو شیوه نامه‌های بهداشتی است که همه این مسائل را انجام می‌دهند. البته تست‌های کرونا یک مقدار شرایط را برای تیم‌ها سخت کرده، اما وضعیت موجود یکسان است و باید همه بازی‌ها برگزار شود.

سرمربی تراکتور درباره وضعیت مربی و بازیکن کرونایی این تیم بیان کرد: تست کرونای علیرضا پژمان و میمبلا مثبت شده است که این ۲ نفر در قرنطینه هستند و چند روز دیگر از آن‌ها دوباره تست گرفته می‌شود و در صورت نداشتن مشکل در تمرینات حضور می‌یابند.

دین محمدی برای پیوستن به تیم ما  جواب نداده است

او درباره وضعیت پیوستن سیروس دین محمدی به تیم تراکتور گفت: بعد از بازی با تیم نساجی مازندران با دین محمدی صحبت کردم که به من در ادامه لیگ برتر کمک کند و قرار شد که جواب بدهد، اما هنوز اتفاقی رخ نداده است.

الهامی درباره وضعیت عکاشه حمزاوی بازیکن الجزایری بیان کرد: این بازیکن در الجزیزه قرنطینه شده است و قادر نیست به ایران بازگردد. به هر حال تا جایی که بتوانیم صبر می‌کنیم تا برگردد، در غیر این صورت تصمیم دیگری برای این بازیکن  می‌گیریم.

او درباره هدف تیم تراکتور در لیگ نوزدهم اظهار کرد: به طور حتم ما تا روز آخر برای قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی می‌جنگیم، چون فاصله تیم‌ها در جدول رده بندی نزدیک است و رسیدن به صدر جدول امکان پذیر خواهد بود. البته ما در جام حذفی هم حضور داریم و فرصت خوبی است تا در هر ۲ جام با تمام قدرت پیش برویم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۶۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان