//
کدخبر: ۲۶۹۶۹۲ //

پرسپولیس با ۶ تغییر در جدال با ماشین سازی

یحیی گل محمدی احتمالا با شش تغییر بزرگ در جدال با ماشین سازی در استادیوم سردار قاسم سلیمانی تیمش را به میدان بفرستد....

پرسپولیس با ۶ تغییر در جدال با ماشین سازی
به گزارش فرتاک نیوز،

وحید امیری، محمد نادری، امید عالیشاه، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا و شاید شجاع خلیل زاده که طی هفته گذشته به دلیل مصدومیتی که دچارش بود به خوبی نتوانست در تمرینات حضور یابد، تغییرات اصلی یحیی گل محمدی در جدال با ماشین سازی خواهند بود.

کامیابی نیا به دلیل محرومیت غایب قطعی پرسپولیس در این بازی خواهد بود و این در حالیست که عالیشاه، وحید امیری و ربیع خواه نیز این تیم را در سفر به تبریز همراهی نمی‌کنند و در نهایت یحیی گل محمدی در انتظار مشخص شدن وضعیت نادری و خلیل زاده برای این بازی خواهد بود تا مجبور شود با تغییراتی وسیع تیمش را برابر رضا مهاجری و شاگردانش به میدان بفرستد.

مهمترین مشکل یحیی گل محمدی در دفاع سمت چپ و هافبک دفاعی خواهد بود. در سمت چپ در صورتی که نادری به طور قطع به این بازی نرسد، با توجه به غیبت محمد انصاری و البته شرایط ربیع خواه، باید دید سرمربی پرسپولیس در نهایت به کدام بازیکن اعتماد خواهد کرد.

در پست هافبک دفاعی نیز پرسپولیس کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد و ربیع خواه نیز دچار مصدومیت شده است. اتفاقی که باعث خواهد شد سردرگمی بزرگی برای چینش ۱۱ نفره سرخپوشان برای این بازی شکل گیرد و باید دید در نهایت سرمربی سرخ‌ها که گام های پایانی برای دستیابی به قهرمانی را پشت سر می‌گذارد، در نهایت چه تصمیمی خواهد گرفت.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۹۶۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان