تاریخ انتشار: 1395/07/17 22:42
کد خبر: 256815

توهین بازیکن کره جنوبی به تهرانی‌ها

ستاره ملی‌پوش کره جنوبی می‌گوید از تهران و ورزشگاه آزادی می‌ترسد.
توهین بازیکن کره جنوبی به تهرانی‌ها

به گزارش فرتاک ورزشی، تیم ملی فوتبال کره جنوبی باید در چهارمین دیدار خود در انتخابی جام جهانی برابر ایران به میدان برود. این دیدار برای کو جائه چول یکی از مطرح‌ترین بازیکنان کره، دیدار عجیبی است و با بقیه دیدارها فرق می‌کند. این بازیکن در آوکسبورگ آلمان بازی می‌کند، از اولین سفر خود به تهران خاطرات بدی دارد. او درباره این موضوع گفت: تهران یک شهر معمولی برای من نیست. من از تهران می‌ترسم. تهران شهر قدیمی است و مردم آن نامهربان و ناراحت هستند. تمام خانه‌ها و آپارتمان‌ها فضای بسته‌ای دارند. نمی‌دانم چه ایده‌ای پشت آن است.

کو جائه چول که تنها شهر تهران را از پنجره اتوبوس دیده است ادامه داد: مربی ما به ما گفت که فقط در هتل بمانید و در شهر تهران قدم نزنید. من با هتل آشنایی دارم. همچنین زمین تمرین و ورزشگاه را می‌شناسم و البته همیشه پلیس و اسکورت همراه ما هستند تا مشکل خاصی برای ما ایجاد نشود.

جائه چول درباره جو ورزشگاه آزادی نیز گفت: من در سراسر جهان و ورزشگاه‌های مختلف و مشهوری بازی کرده‌ام ولی چیزی شبیه ورزشگاه آزادی تاکنون ندیده‌ام. ورزشگاهی که 100 هزار نفر تماشاگر در آن دارد و تمام ظرفیت آن پر می‌شود. در دیداری که ما یک بر صفر باختیم، بعد از سوت پایان مسابقه، دیدیم که تماشاگران چطور سر و صدا ایجاد می‌کردند و چه جو عجیب و غریبی ایجاد شده بود که هیچ وقت از یادم نمی‌رود و همیشه از این ورزشگاه و تهران هراس دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oprkv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دلیل استفاده بازیکنان کره‌جنوبی از ماسک مشکی رنگ مشخص شد