//
کدخبر: ۲۶۸۸۵۸ //

هفته بیست و سوم لیگ برتر/سپاهان با سایپا به تعقیب پرسپولیس می‌رود

هفته بیست و سوم لیگ برتر ایران امروز با حواشی خاص خود و برگزاری ۳ دیدار به پایان خواهد رسید.


هفته بیست و سوم لیگ برتر/سپاهان با سایپا به تعقیب پرسپولیس می‌رود
به گزارش فرتاک نیوز،

هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال ایران امروز(یک‌شنبه) با ۳ دیدار پایان خواهد یافت و ۲ بازی نیز به روزهای آینده موکول خواهد شد.

گل‌گهر سیرجان - شهرخودرو، ساعت ۲۰:۳۰

شاگردان مجید جلالی در حالی در اولین دیدار امروز میزبان شهرخودرو هستند که  در شروع مجدد لیگ نوزدهم، با ۲ گل مغلوب سپاهان رده دومی شدند. شاگردان جلالی که با ۱۹ امتیاز در رده چهاردهم قثرار نیاز مبرمی به ۳ امتیاز این دیدار خانگی دارند. در سوی دیگر، میزبان مشهدی که هفته گذشته توانست ذوب‌آهن را با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد، برای باقی ماتدن در کورس سهمیه نیاز به گرفتن امتیاز از حریف سرسخت خود دارد. هر ۳ دیدار قبلی ۲ تیم به سود تیم مشهدی پایان یافته و شاگردان سرآسیایی برای بازگشت به رده سوم باید مقابل گل‌گهر به ۳ امتیاز دست پیدا کنند.

نفت مسجدسلیمان - ماشین‌سازی، ساعت ۲۱:۰۰

نفتی در حالی در ورزشگاه شهید بهنام محمدی میزبان ماشین‌سازی هستند که این اولین تجربه تبریزی‌ها با هدایت مهاجری است. آن‌ها هفته گذشته با نتیجه ۲ بر یک مغلوب فولاد شدند تا شیخ لاریرپس از قرار گرفتن تیمش در رده دهم با ۲۴ امتیاز از سمتش استعفا دهند. در طرف دیگر، شاگردان تارتار که در بازی قبلی خود توانستند ۱۰ نفره از شاهین امتیاز بگیرند، حالا باید در خانه میزبان ماشین‌سازی سخت‌کوش باشند. دو تیم در ۵ بازی آخر خود رنگ پیروزی را نچشیده‌اند و ۵ تقابل اخیر این تیم با ۴ تساوی و یک پیروزی برای تبریزی‌ها همراه بوده است. تیم تارتار با ۲۹ امتیاز در رده هشتم قرار دارد.

سایپا - سپاهان، ساعت ۲۱

مهمترین دیدار امروز را شاگردان ابراهیم صادقی و امیر قلعه‌نویی برگزار می‌کنند. طلایی‌پوشان در ۵ تقابل اخیر خود با سایپا شکست نخورده‌ و ۲ پیروزی را کسب کرده‌اند. آن‌ها با ۴۰ امتیاز در رده دوم هستند و برای حفظ فاصله با پرسپولیس صدرنشین نیاز به پیروزی در این دیدار خارج از خانه دارند. در سوی دیگر میدان، سایپا با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم است و یک لغزش می‌تواند این تیم را در منطقه سقوط قرار داد. آن‌ها هفته گذشته توانستند از یکی از مدعیان کسب سهمیه یعنی استقلال امتیاز بگیرند و ابن تیم را در خانه با تساوی یک بر یک متوقف کنند. حالا شاگردان صادقی این فرصت را دارند تا با عملکردی درخشان مقابل دیگر مدعی سهمیه، خود را از منطقه خطر دور کنند.

همچنین ۲ بازی نساجی - فولاد و پارس جنوبی جم - استقلال به دلیل وجود بیش از ۲۵ درصد افراد مبتلا کرونا در تیم‌های فولاد و استقلال در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و به احتمال زیاد این ۲ بازی به روزهای آینده موکول خواهد شد. آبی‌های پایتخت به بوشهر سفر نکردند و رییس فدراسیون پزشکی ورزشی هم تعلیق دیدار استقلال و قرار گرفتن این تیم در قرنطینه را تایید کرد. همچنین باشگاه فولاد نیز که برای بلزی با نساجی به قائمشهر رفته بود، با اعلام سرپرست این تیم از این شهر خارج و در آستانه بازگشت به خوزستان قرار گرفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان