//
کدخبر: ۲۶۸۶۸۶ //
شایعه کردند که نمی‌خواهم در آن مسابقه باشیم؛

پاتوسی: بی‌صبرانه منتظر بازی با استقلال بودم

هافبک فولاد خوزستان شایعاتی که پیرامون عدم علاقه‌اش برای بازی برابر استقلال وجود داشت را تکذیب کرد.

پاتوسی: بی‌صبرانه منتظر بازی با استقلال بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

 آیاندا پاتوسی در پیامی به برنامه شب‌های فوتبالی گفت: شرایط در آفریقای جنوبی خیلی سخت است چون کشور قرنطینه شده و بیشتر مشاغل کار نمی‌کنند. ما الان در سطح سوم مبارزه با کرونا هستیم. در این مرحله بعضی از مشاغل و فروشگاه‌ها شروع به فعالیت کرده‌اند، اما در مورد پروازها شرایط همچنان مشکل است.

او با بیان اینکه برای پروازها باید اطلاعات ویژه‌ای را در دسترس داشته باشیم تا بتوانیم پرواز مناسب بگیریم، ابراز کرد: من و تیم فولاد همراه با رئیس باشگاه سخت تلاش می‌کنیم تا بتوانیم پرواز به ایران را هرچه سریع‌تر بگیریم. با مدیر برنامه‌ام مدام در تماس هستم و نهایت تلاش خود را انجام می‌دهیم تا هرچه سریع‌تر بلیت پرواز به ایران را تهیه کنیم.

هافبک آفریقایی فولاد اضافه کرد: این شرایط برای من خیلی سخت است چون دلم برای باشگاه، تیم، بازیکنان، حضور در رختکن ورزشگاه و ... تنگ شده است. من در دوران قرنطینه تمرینات انفرادی را در حیاط خانه خودم برنامه‌ریزی کردم و انجام دادم. کار سختی است، اما این اقدام را در این شرایط می‌توانم انجام بدهم.

پاتوسی یادآور شد: بیشتر اوقات را در کنار خانواده‌ام گذراندم. همیشه(برای بازی) در خارج از کشور بوده‌ام، اما الان خیلی وقت است که در کیپ تاون حضور دارم. در واقع زمان‌هایی که در کیپ تاون و آفریقای جنوبی بازی نمی‌کردم، هیچ‌وقت اینقدر طولانی مثل الان در کیپ تاون نمانده بودم.

او یادآور شد: در مورد شایعاتی که گفته شد من نمی‌خواستم مقابل استقلال بازی کنم، باید بگویم که این حرف واقعیت ندارد چون واقعا دلم می‌خواست که در آن بازی حضور داشته باشم. می‌خواستم همراه فولاد باشم و مقابل تیم و همبازیان سابقم بازی کنم. می‌توانست یک روز خوب و یک مسابقه جالب برای من باشد، اما بخاطر شرایط ناشی از بیماری کووید ۱۹ که الان در کشور من وجود دارد، نتوانستم برای حضور در ایران پرواز بگیرم و به آن بازی برسم.

هافبک فولاد خطاب به هواداران این تیم گفت: بخاطر حمایت‌هایی که از من داشتید، خیلی ممنون هستم. پیام‌های زیادی از شما در اینستاگرامم دریافت کردم. من هم بی‌صبرانه منتظرم که برگردم و در کنار تیم باشم. می‌دانم برای شما هم خیلی سخت است که در خانه بمانید و نتوانید بازی‌های فولاد را از نزدیک ببینید، اما دوستان! سلامتی شما در اولویت قرار دارد؛ مراقب خودتان باشید.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۶۸۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان