//
کدخبر: ۲۶۸۶۵۱ //

قربانی: نباید عملکرد فنی مجیدی را زیر سوال برد

پیشکسوت استقلال گفت: خیلی‌ها می‌گویند هدایت استقلال برای فرهاد مجیدی زود بود اما من می‌گویم مگر مربیان جوان‌تری نسبت به او در فوتبال مربیگری نمی‌کنند.

قربانی: نباید عملکرد فنی مجیدی را زیر سوال برد
به گزارش فرتاک نیوز،

پیروز قربانی اظهار داشت: در این شرایط به جای انتقاد از فرهاد مجیدی، باید به او کمک کنیم تا بتواند استقلال را به ساحل آرامش برساند.

وی افزود: استقلال با فرهاد مجیدی شروع خوبی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا داشت و حالا نباید به خاطر یک شکست و یا تساوی مقابل سایپا عملکرد فنی او را زیر سوال برد

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خیلی‌ها می‌گویند هدایت استقلال را برای مجیدی زود بود، اما من می‌گویم مگر مربیان جوان تری نسبت به مجیدی در فوتبال مربیگری نمی‌کنم.

قربانی تصریح کرد: مجیدی در شرایطی هدایت استقلال را بر عهده گرفت که استراماچونی از این تیم جدا شده بود و آبی‌پوشان مربی نداشتند.

وی تاکید کرد: هنوز فرصت زیادی به پایان لیگ برتر وقت باقی مانده و استقلال می‌تواند نتایج مطلوبی را کسب کند و به جایگاه مناسب برسد.

بازیکن اسبق استقلال گفت: استقلال در مسیری قرار گرفته که مدیران باشگاه باید از کادر فنی حمایت کرده و این اجازه را دهند در فضایی آرام کارش را دنبال کند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۶۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان