//
کدخبر: ۲۶۸۵۸۰ //

کریمیان: انشاالله با امتیازی که از بازی با پرسپولیس می‌گیریم به ماندن در لیگ امیدوار بمانیم

سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر ابراز امیدواری کرد تیمش بازی آبرومندانه و خوبی مقابل پرسپولیس انجام دهد.

کریمیان: انشاالله با امتیازی که از بازی با پرسپولیس می‌گیریم به ماندن در لیگ امیدوار بمانیم
به گزارش فرتاک نیوز،

مهرداد کریمیان سرمربی شاهین شهرداری بوشهر پیش از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در هفته بیست‌و‌سوم لیگ برتر اظهار داشت: بازی بسیار سختی با تیم بسیار خوب و بزرگ پرسپولیس داریم. این تیم در صدر جدول است و فکر می‌کنم باید با تمرکز و آمادگی کامل وارد بازی شویم. بچه‌ها تمرینات خوبی انجام دادند و پس از تک امتیازی که هفته گذشته به دست آوردیم، بدون مصدوم و محروم به استقبال بازی با پرسپولیس می‌رویم.

وی افزود: امیدوارم بازی آبرومندانه و در شأن شاهین انجام دهیم و  تا جایی که می‌توانیم دست پُر به شهرمان بازگردیم. در این راه هم به دعای هواداران‌مان نیاز داریم و ان‌شاءالله بتوانیم آنها را خوشحال کنیم و با امتیازی که از این بازی می‌گیریم به ماندن در لیگ امیدوار بمانیم.

سرمربی تیم شاهین شهرداری بوشهر درباره اینکه تیم‌ها در هفته گذشته از شرایط آرمانی به دور بودند و آیا تیم او هم همین شرایط را دارد، گفت: با توجه به تعطیلی سه ماهه لیگ، قطعاً نیاز است که دو، سه هفته از بازی‌ها بگذرد تا تیم‌ها به شرایط ایده‌آل برسند. تیم ما هم از این ماجرا مستثنی نیست و امیدواریم به مرور ایده‌هایی که داریم بتوانیم در تیم پیاده کنیم. تیم ما هم 70، 80 درصد آمادگی  دارد و ان‌شاءالله با بازی‌هایی که پیش رو داریم کم کم امتیازات را جمع کنیم و بتوانیم در لیگ بمانیم. 

کریمیان در پاسخ به این پرسش که آیا همچنان با میشو کریستیچوویچ ارتباط دارد یا خیر، بیان کرد: خیر، هیچ‌گونه ارتباط و مشاوره‌ای با میشو ندارم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۵۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان