//
کدخبر: ۲۶۸۵۶۷ //
علی دشتی و ماموریت بزرگ در جم

فرصت بزرگ در اختیار ستاره جوان استقلال

بازیکن سابق پارس جنوبی مدت‌هاست از روزهای درخشانی که در جم داشت فاصله گرفته و اکنون باید دید برابر تیم سابق قادر به به ارائه نمایش موفقی خواهد بود یا خیر.

فرصت بزرگ در اختیار ستاره جوان استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

علی دشتی که در نقل و انتقالی پر سر و صدا از سایپا به استقلال پیوست و این موضوع با شکایت نارنجی‌پوشان در آن مقطع نیز همراه شده بود، در جمع آبی‌پوشان نتوانسته نمایش درخشانی از خود به جا بگذارد و رفته رفته به بازیکنی صرفا نیمکت نشین و بی اثر تبدیل شده است.

وینگر 26 ساله استقلال که در حضور کوتاه مدت خود در استقلال معمولا با حواشی زیادی، به خصوص درگیری با چند بازیکن این تیم نیز مواجه بوده، اکنون در شرایطی که دست فرهاد مجیدی با توجه به مصدومیت چند مهره کلیدی تیم بسته است، آخرین فرصت‌هایش برای نمایش رضایتبخش کادرفنی را در این تیم جستجو می‌کند.

او طی 14 دیداری که در این فصل در لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان فرصت حضور در ترکیب آبی‌پوشان را به دست آورده، موفق به گلزنی نشده و اکنون فرهاد مجیدی در روزهایی که کاملا تحت فشار قرار گرفته، امیدوار است این بازیکن تکنیکی در جم بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و نمایش درخشانی در راه پیروزی تیمش از خود به جا بگذارد.

نکته جالب اینکه آخرین گل علی دشتی مربوط به زمان حضورش در سایپا و برابر استقلال به ثبت رسیده و از آن تاریخ او اکنون 8 ماه است که رنگ شادی گل را ندیده و باید دید در استادیومی که روزگاری حضور درخشانی در آن داشت بار دیگر به چهره درخشان تیمش تبدیل خواهد شد یا همچنان در مسیر افول قرار خواهد داشت.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۸۵۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان