//
کدخبر: ۲۶۷۶۶ //

جدال سرخابی ها در لیگ هفدهم؛ منصوریان و استقلال اندرخم یک کوچه/ برانکو و پرسپولیس در حال تاخت و تاز

لیگ شانزدهم در نهایت با قهرمانی سرخپوشان پایتخت به پایان رسید تا مرد کروات خوشحال تر از منصوریان باشد.

جدال سرخابی ها در لیگ هفدهم؛ منصوریان و استقلال اندرخم یک کوچه/ برانکو و پرسپولیس در حال تاخت و تاز
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ شانزدهم در نهایت با تمام کش و قوس هایی که داشت با قهرمانی شاگردان پرفسور به پایان رسید تا سرخ پوشان پایتخت بعد از سالها بتوانند جام قهرمانی را بالای سر ببرند و از رقیب دیرینه خود پیش بیفتند.

 

اگر کمی منطقی به موضوع نگاهی داشته باشیم باید به قبل از آغاز لیگ شانزدهم و نحوه جذب ستاره ها و نقاط ضعف و قوت سرخ پوشان و نگاه جامعی که برانکو به آنها داشت بیندازیم ، جایی که سرخ پوشان پایتخت به درستی با جذب ستاره هایی هم چون سیدجلال حسینی، علیرضابیرانوند، وحید امیری و... بازی نقل و انتقالات را از دیگر رقبا به ویژه استقلال برد.

 

این تفکرات برانکو و نحوه انتخاب ستاره ها و در مناطقی که نیاز به بازیکن جدید داشت، شرایطی را فراهم نمود تا سرخ پوشان پایتخت از همان ابتدای فصل به یک هماهنگی خوبی رسیده و هر روز بهتر از روز قبل در میادین حاضر شوند و در نهایت نیز با کسب مقام قهرمانی مزد تفکرات برانکو و نحوه انتخاب بازیکنان مورد نظر را دریافت نمایند.

 

اما در آن سوی میدان قضیه کاملا متفاوت بود، منصوریان دیر به این تیم آمد و در نهایت هم نتوانستند بازیکنان شاخصی که مورد نیاز باشگاه باشد را جذب نمایند و اوج جذب بازیکنان شاخص جذب شده در استقلال، حضور کاوه رضایی و بختیار رحمانی بود که در نهایت نیز بختیار نیز نتوانست خواسته های مربیان و هواداران را تامین نماید و در نیم فصل نیز از این تیم جدا شد و تنها بازیکن شاخص که کارایی لازم را برای منصوریان به همراه داشت، کاوه بود.

 

این اتفاقات باعث گردید که استقلال و منصوریان نتوانند در لیگ شانزدهم روزهای خوبی را داشته باشند و اگر در نیم فصل دوم نیز صبوری هواداران و تحمل فشارهای سنگین منصوریان نبود شاید در پایان فصل هم این اتفاقات خوب برای استقلال رقم نمی خورد.

 

الان هم دقیقا اقدامات فصل قبل در حال اتفاق افتادن است و برانکو به خوبی در حال جذب مهره های کلیدی جهت پوشش نقاط ضعف پرسپولیس می باشد و با جذب شجاع خلیل زاده و گادوین منشاء توانسته 2 شاه مهره نقل و انتقالات را جذب نماید و ضمن حفظ اسکلت اصلی تیم، بازیکنان شاخص دیگری را جذب نماید تا با قدرت بیشتری در میدان حاضر شود این در حالی است که هنوز منصوریان و استقلال اندرخم یک کوچه قرار دارند و اگر این روال ادامه داشته باشد شاید قضیه لیگ شانزدهم و عقب ماندن استقلال از حریف دیرینه از همان ابتدای لیگ خودش را نشان دهد.

 

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان