//
کدخبر: ۲۶۷۶۰۰ //

مجیدی خواهان تغییر داور بود

بانک ورزش:حواشی و درگیری‌های جنجالی دیدار فولاد و استقلال در لیگ برتر همچنان ادامه دارد و دو طرف یکدیگر را به خطاها و سود بردن از داوری متهم می‌کنند.

مجیدی خواهان تغییر داور بود
به گزارش فرتاک نیوز،

استقلال برای باقی ماندن در کورس مدعیان قهرمانی در اهواز حاضر شد و فولاد هم با هدایت نکونام امید زیادی به پیروزی و کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا داشت که در نهایت جریان بازی به سود جنوبی‌ها رقم خورد و استقلال 9 نفره با شکست و تلفاتی چون اخراج فرهاد مجیدی، کریمی و غلامی و مصدومیت ارسلان مطهری به پایتخت بازگشت.

 

مجیدی خواهان تغییر «داور» بود

 

 

استقلالی‌ها پس از بازی اعتراض‌های شدیدی به عملکرد سیدعلی داور این بازی داشتند و حتی از تهیه فیلم برای ارسال به فدراسیون فوتبال خبر دادند. در این میان، مجید نامجومطلق مربی استقلال می‌گوید فرهاد مجیدی پیش از این بازی حساس پیام‌هایی دریافت کرده بود و حتی خواهان تغییر داور مسابقه شده بود اما به دلیل فاصله زمانی کم با شروع این دیدار دیگر چنین امکانی وجود نداشت.

مربی استقلال در این باره گفت: قبل از بازی اتفاقاتی رخ داد که مجیدی تاکید داشت داور مسابقه عوض شود ولی ظاهرا این موضوع با توجه به فاصله کمی که تا بازی مانده بود امکان‌پذیر نبود. من از فرهاد شناخت دارم، او در زمان بازیگری هم اهل جنجال و حاشیه نبود و شخصیت آرامی داشت اما قبل از بازی مسائلی رخ داد که ذهن مجیدی درگیر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان