//
کدخبر: ۲۶۷۴۴۱ //

بی اطلاعی سرمربی بارسلونا از جدایی ستاره برزیلی!

کیکه ستین، سرمربی بارسلونا مدعی شد هنوز باشگاه در مورد جدایی آرتور به او چیزی نگفته است.

بی اطلاعی سرمربی بارسلونا از جدایی ستاره برزیلی!
به گزارش فرتاک نیوز،

به نظر می رسد انتقال آرتور ملو، هافبک برزیلی و 23 ساله بارسلونا به یوونتوس قطعی شده و دو تیم در حال کار کردن روی آخریت جزئیات هستند. کیکه ستین در نشست خبری پیش از دیدار با سلتاویگو در این رابطه صحبت کرده و همچنین مدعی شد امیدوار است رئال مادرید در ادامه فصل امتیاز از دست بدهد.

شایعات مربوط به جدایی آرتور: "روی اصول من روی او حساب می کنم. آرتور فردا با ما برای دیدار مقابل سلتاویگو سفر خواهد کرد و شانس قرار گرفتن در ترکیب ثابت را نیز دارد. نکته مهم این است که این مسئله و شایعات انتقال آرتور را تحت تأثیر قرار نمی دهد و او اگر بازی کند، در بهترین حالت خود قرار دارد.

باشگاه به من اطلاع نداده است که آرتور در جدایی ترک است. حتی اگر پیش از این توافق حاصل شده باشد، آرتور قصد دارد تا اخرین جلسه تمرینی نهایی در کنار ما بماند. اگر این اتفاق بیفتد، من سعی خواهم کرد که آرتور را متقاعد کنم که باید با خاطره خوبی بارسلونا را ترک کند. مهمترین چیز این است که تا روز آخر صداقت داشته باشید و من اطمینان دارم که آرتور اینگونه است."

تمایل هواداران به استفاده از استعدادهای لاماسیا: "من به همه آنچه گفته می شود توجه زیادی نمی کنم، زیرا نظرات بسیاری وجود دارد و آنقدر متفاوت است که تعداد کمی از افراد با آنها موافق باشند. من معمولا به همه حرف ها گوش می کنم، اما هنگام تصمیم گیری موارد دیگری وجود دارد."

شانس قهرمانی در لالیگا: "من هنوز اعتقاد دارم که این امکان وجود دارد. برای هر دو ما تیم دشوار است در همه بازی ها پیروز شوند. رئال مادرید در بسیار از موارد شرایط خوبی دارد، بنابراین ما  امیدوارم که آنها اشتباه کنند تا بتوانیم به رئال برسیم."

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۴۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان