//
کدخبر: ۲۶۷۴۲۳ //

موضوعی که باعث دلخوری مدافع مصدوم پرسپولیس شد

مدافع مصدوم پرسپولیس در شرایطی تحت عمل جراحی قرار گرفت که از سوی باشگاه اقدامات لازم برای تسویه حساب با بیمارستان با تاخیر صورت گرفت.

موضوعی که باعث دلخوری مدافع مصدوم پرسپولیس شد
به گزارش فرتاک نیوز،

محمد انصاری، مدافع چپ پرسپولیس که در شروع دوباره تمرینات این تیم با آسیب دیدگی از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد، هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت و زیر نظر دکتر کیهانی بار دیگر رباط خود را عمل کرد.

با این حال اتفاقات رخ داده در بیمارستان باعث ناراحتی شدید این مدافع شده بود. در حالی که قرار بود باشگاه پرسپولیس مقدمات پرداخت هزینه جراحی را متقبل شود، این اقدام خیلی دیر و با تاخیر صورت گرفت تا این بازیکن در زمان حضور در بیمارستان با مشکل مواجه شود. در نهایت بعد از چندین ساعت تاخیر، رضا یلوه، مدیر اقتصادی این باشگاه این موضوع را حل کرد. اما انتشار تصاویری از حضور سرپرست باشگاه بر بالین محمد انصاری در حالیکه با توجه به شیوع کرونا نسبت به رعایت پروتکل بهداشتی نیز خودداری کرده بود و بدون ماسک حاضر شده بود، اکنون با اعلام خبر مبنی بر مثبت شدن تست کرونایش باعث نگرانی دیگری از سوی محمد انصاری شده است. این در حالیست که گفته می‌شود رضا یلوه نیز پیش از این نتیجه تست کرونایش مثبت اعلام شده بود.

انصاری با انجام عمل جراحی اکنون کارهای مربوط به فیزیوتراپی را دنبال می‌کند و امیدوار است برای فصل آینده بتواند شرایط ایده آل بازگشت به فوتبال را به دست بیاورد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۴۲۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان