//
کدخبر: ۲۶۷۲۱۸ //

خبر خوب؛ تماشاگر به استادیوم بر می گردد

با وجود اینکه کرونا در هیچ کشوری ریشه کن نشده و حتی نمی توان نقطه پایانی برای آن متصور بود فدراسیون های ملی در حال برنامه ریزی برای بازگرداندن تماشاگر به استادیوم ها هستند.

 خبر خوب؛ تماشاگر به استادیوم بر می گردد
به گزارش فرتاک نیوز،

البته قرار است این کار با فاصله گذاری اجتماعی و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود. اولین کشوری که قرار است این کار را انجام دهد هلند است. با اعلام نخست وزیر هلند؛ دولت این کشور قصد دارد با ایجاد تعهد و قوانین رعایت فاصله گذاری اجتماعی از اوایل ماه سپتامبر اجازه حضور هواداران در استادیوم ها را صادر کند. پیش از این فدراسیون فوتبال آلمان تصمیم گرفته بود دیدار پایانی جام حذفی را با حضور 10 هزار تماشاگر از تیم های فینالیست برگزار کند که مقامات بهداشتی این کشور با اجرای این تصمیم مخالفت کردند.

اینفانتینو – رییس فدراسیون فوتبال جهان در پیامی که چندی قبل خطاب به فدراسیون های ملی منتشر کرده بود ضمن تشکر از آنها برای از سر گیری بازی ها خواست رفته رفته برای بازگرداندن تماشاگر به استادیوم برنامه ریزی کنند؛ البته با رعایت فاصله فیزیکی و هم چنین رعایت پروتکل های بهداشتی. در ایران اما بر اساس اعلام ستاد مبارزه با کرونا بازی های لیگ برتر در هفته های پایانی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. ساکت الهامی – مربی تراکتور از سازمان لیگ تقاضا کرده بود 10 هزار تماشاگر در بازی های خانگی این تیم با شرط رعایت پروتکل های بهداشتی جا نمایی شود که پاسخی به این درخواست داده نشد. اما به نظر می رسد بعداز انجام این کار توسط کشورهای توسعه یافته ایران هم رفته رفته برای بازگرداندن تماشاگر به استادیوم ها برنامه ریزی خواهد کرد. تا جایی که شنیده ایم با توجه به حساسیت های سه امتیاز بازی با هنگ کنگ برای تیم ملی، فدراسیون فوتبال قصد دارد در نامه ای به ستاد مبارزه با کرونا اجازه پیدا کند که برای این بازی به تعداد محدود بلیط فروشی کند.

بازگشت تماشاگر به استادیوم ها حتی اگر کشور شروع کننده آن هلند هم باشد برای تماشاگران ایرانی یک اتفاق خوب است چرا که در ادامه فدراسیون فوتبال هم از این اتفاق جهانی تبعیت خواهد کرد و درهای استادیوم به روی تماشاگران ایرانی باز می شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۷۲۱۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان