//
کدخبر: ۲۶۶۹۷۰ //

چالش جدی در ترکیب پرسپولیس؛ بازوبند به کدام چهره می رسد؟

تیم پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان می‌رود که احتمالا امید عالیشاه در این دیدار فیکس خواهد بود و بازوبند کاپیتانی را در اختیار خواهد داشت.

به گزارش فرتاک نیوز،

 پرسپولیس در حالی به مصاف پیکان خواهد رفت که باتوجه به آسیب دیدگی جزئی سیدجلال حسینی و غیبت او در چند جلسه تمرینی، احتمالا با زوج شجاع خلیل زاده و محمدحسین کنعانی زادگان لیگ را از استارت خواهد زد. نکته مهم این است که سیدجلال حالا آمادگی قابل توجهی دارد اما در بازی با شهرخودرو نیز او در ترکیب اصلی حضور نداشت.

در غیاب او امید عالیشاه و احمد نوراللهی کاندیدای کاپیتانی به شمار می‌روند. عالیشاه در چهار بازی دوستانه سرخپوشان عملکرد مطلوبی داشته و در دیدار با شهرخودرو هم یک گل از نقطه پنالتی به ثمر رساند و باتوجه به محرومیت ترابی و ناآمادگی رسن، شانس بالایی برای حضور در ترکیب اصلی دارد. اگر او در بازی با پیکان فیکس باشد بازوبند کاپیتانی را در دست خواهد داشت و نوراللهی کاپیتان دوم خواهد بود.

در بازی رفت پرسپولیس و پیکان، سانتر تماشایی عالیشاه با ضربه نوراللهی منجر به گل پیروزی بخش سرخ ها شد و حالا این دو تلاش خواهند کرد تا با استفاده از تجربه خود، دوباره سرخپوشان را به نتیجه لازم برسانند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان