//
کدخبر: ۲۶۶۹۶۵ //
استقلال تهران - فولاد خوزستان؛

امیدهای شاگردان مجیدی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی/هیجان نیمکت بیشتر از درون زمین

تیم استقلال تهران و فولاد خوزستان فردا راس ساعت 21 به مصاف هم می روند تا اغاز گر دوباره بازی های لیگ برتر فوتبال باشند.

امیدهای شاگردان مجیدی برای باقی ماندن در کورس قهرمانی/هیجان نیمکت بیشتر از درون زمین
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدار تیم‌های استقلال تهران و فولادخوزستان که باقی مانده از  هفته هفدهم رقابت@های لیگ برتر می‌باشد، بعد از چند ماه تعطیلی به علت شیوع بیماری کرونا، فردا در ورزشگاه شهدای فولادخوزستان راس ساعت 21 برگزار می شود.

استقلالی‌ها تا قبل از این بازی با کسب 36 امتیاز در رده چهارم جدول بعد از تیم های پرسپولیس، سپاهان و تراکتور قرار دارند و اگر بتوانند در این بازی با پیروزی و یا مساوی از میدان خارج شوند، تا رده دوم نیز بالا خواهند آمد که البته پیروزی و کسب سه امتیاز آنها را در فاصله 8 امتیازی پرسپولیس قرار می‌دهد و می‌توانند هم چنان امیدهای خود را برای کسب قهرمانی زنده نگه دارند.

شاگردان فرهادمجیدی در این بازی از وجود شیخ‌دیاباته وفرشید اسماعیلی محروم می‌باشند و بدون حضور آنها به مصاف حریف می‌روند که این می‌تواند کمی کار را برای آنها با مشکل مواجه نماید و از آن جایی که چند بازیکن دیگر این تیم هم مانند مرتضی‌تبریزی با مصدومیت جدی روبرو شده‌اند، استقلالی‌ها روزهای سختی را در پیش رو خواهند داشت.

اما در آن سوی میدان جوادنکونام و شاگردانش قرار دارند، فولادی که از 20 بازی گذشته خود دارای 33امتیاز بوده و در صورت پیروزی می تواند با یک پله صعود و بالاتر از شهرخودرو در رده پنجم جدول قرار بگیرد.

در هر حال این بازی می@تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد که مهم‌ترین آن جدال دو مربی جوان این تیم است که کم‌تر از درون بازی هیجان نخواهد داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۶۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان