//
کدخبر: ۲۶۶۹۶۲ //

رئال مادرید آماده یک نبرد بزرگ می شود

شرایط برای صعود به یک چهارم لیگ قهرمانان برای رئال مادرید حالا مهیاتر از قبل شده است.

رئال مادرید آماده یک نبرد بزرگ می شود
به گزارش فرتاک نیوز،

نشریه دیلی میل امروز در گزارشی مدعی شد رئال مادرید حالا نسبت به شرایط عادی از شانس بیشتری از گذشته برای جبران شکست 1-2 دور رفت برابر سیتی و صعود به دور بعدی برخوردار است. رئال مادرید معتقد است که رقابت شدید در مسابقات قهرمانی لالیگا در اسپانیا می تواند در هنگام دیدار این تیم در لیگ قهرمانان در ماه آگوست مقابل منچسترسیتی به سود آنها باشد.

اگر زیدان مجبور بود در شرایط عادی چنین موقعیتی را تجربه کند، رقابت های داخلی را در اولویت قرار می داد، اما با توجه به اینکه لیگ قهرمانان اروپا پس از پایان فصل های ملی برگزار می شود، حالا او احساس می کند که باشگاه می تواند در هر دو رقابت با تمام توان شرکت کند.

در حالی که منچسترسیتی پس از یک دوره عجیب بازی های بدون فشار به بازی دوم برابر تیم اسپانیایی می رسید، رئال مادرید کورس سنگینی با بارسلونا برای فتح لالیگا دارد و به عقیده زیزو، این روند باعث حفظ آمادگی بازیکنانش خواهد شد.

اگرچه منچسترسیتی در یک هفته اخیر نمایش درخشانی داشته و با نتایج پرگل حریفانش را مغلوب کرده، اما تقریبا عنوان نایب قهرمانی این تیم قطعی است و مسابقات برای تیم پپ گواردیولا مهم و پرفشار نخواهد بود. اما رئال مادرید به تازگی و در ابتدای هفته جاری علیرغم هم امتیاز بودن بارسلونا به صدر جدول دست یافته و به نظر می رسد این کورس شدید تا پایان فصل برقرار خواهد بود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان