//
کدخبر: ۲۶۶۹۱۴ //

یک طلسم‌شکن، داور بازی استقلال شد

سید مهدی سید علی برای دومین بار در این فصل قضاوت بازی‌های استقلال را به عهده خواهد داشت.

یک طلسم‌شکن، داور بازی استقلال شد
به گزارش فرتاک نیوز،

سید مهدی سید علی برای دومین بار در این فصل قضاوت بازی‌های استقلال را به عهده خواهد داشت.

با اعلام فدراسیون فوتبال، سید مهدی سید علی به عنوان داور بازی تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران در تنها بازی عقب افتاده لیگ برتر انتخاب شد. این داور ۴۱ ساله قرار است برای اولین بار دیدار استقلال و فولاد را در لیگ نوزدهم به عهده داشته باشد. او در ۲۱ هفته قبل نه برای تیم تهرانی و نه برای نماینده اهواز در لیگ سوت نزده بود.

با این حال این قاضی اهل شهر ری یک بار در جام حذفی داور دیدار استقلال بود. آبی‌پوشان تهرانی که آندره‌آ استراماچونی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود می‌دیدند در لیگ نمایش خوبی نداشتند و در پنج هفته اول به هیچ بردی نرسیده بودند تا اینکه رقابت با گل ریحان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی از راه رسید. سید علی در آن دیدار داور بود. جدالی که با برتری سه بر یک استقلال در اوقات اضافه همراه شد.

سید علی در آن دیدار یک پنالتی هم برای استقلال گرفت که مرتضی تبریزی آن را به هدر داد. او همچنین یک بازیکن از گل ریحان را از زمین اخراج کرد. در آن مسابقه استقلال به اولین برد خود با سرمربی ایتالیایی رسید و طلسمش شکسته شد. بعد از آن آبی‌پوشان به هقت برد پیاپی رسیدند و ۱۱ بازی را نباختند.

حال باید دید قضاوت سید علی برای فرهاد مجیدی چگونه خواهد بود. دیدار فولاد و استقلال از ساعت ۲۱ فردا(چهارشنبه) در ورزشگاه شهدای فولاد برگزار می‌شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۹۱۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان