//
کدخبر: ۲۶۶۷۷۱ //

آغاز مجدد لیگ برتر با تعداد قابل توجه بازیکنان غایب

فولاد خوزستان و استقلال تهران، چهارشنبه شب در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف یکدیگر می‌روند.

آغاز مجدد لیگ برتر با تعداد قابل توجه بازیکنان غایب
به گزارش فرتاک نیوز،

 پس از ابلاغ دستورالعمل ستاد مبارزه با کرونا، به تیم‌های لیگ برتری اجازه داده شد تا پس از چند ماه، تمرینات خود را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز کنند.

هزینه‌های بالای عمل به دستورالعمل‌های بهداشتی، خصوصا هزینه بالای انجام تست، برای باشگاه‌های فوتبال، مشکلاتی را ایجاد کرد؛ اما جدا از چالش‌های مالی، یکی از مهم‌ترین نکات، زمان کم تیم‌ها برای آماده سازی تا شروع مجدد رقابت‌های لیگ بوده است.

بسیاری از صاحب نظران و برخی سرمربی‌ها، نسبت به این مسئله ابراز نگرانی کردند. جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان، از ابتدا با شروع لیگ مخالفت کرده و نسبت به احتمال بالای آسیب دیدگی‌های زیاد بازیکنان، هشدار داد.

حال در آستانه‌ اولین بازی لیگ برتر پس از شروع مجدد رقابت‌ها، که فولاد خوزستان در فولاد آرنای اهواز، میزبان استقلال تهران خواهد بود؛ تعداد غایبان این بازی، قابل توجه است.

اولین بازیکن غایب که به دلیل محدودیت پرواز نتوانسته خود را به اهواز برساند، آیاندا پاتوسی است. پاتوسی که در فرآیند پیوستن به فولاد خوزستان، استقلال را ناکام گذاشته بود، می‌توانست رویارویی جذابی در مصاف فولاد با استقلال داشته باشد.

کاپیتان محبوب فولادی‌ها، که در دوران نقاهت پس از عمل جراحی به سر می‌برد، نمی‌تواند فولادی‌ها را همراهی کند.

هفت تن از بازیکنان استقلال به دلیل مصدومیت و  نرسیدن به آمادگی لازم بدنی، در کنار تیم خود نیستند.

با توجه به این که هنوز رقابت‌ها آغاز نشده است، تعداد مصدومان، قابل توجه و زنگ خطری جدی است؛ مسئولان باید نسبت به این موضوع، حساس باشند.

اولین بازی در ابتدای شروع مجدد لیگ، با نه بازیکن غایب، برگزار خواهد شد. مصدومیت‌هایی این چنینی، ممکن است آینده حرفه‌ای ورزشکاران را تحت تاثیر قرار دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۷۷۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان