//
کدخبر: ۲۶۶۶۰۰ //

این ستاره خارجی دیگر جایی در فهرست پرسپولیس ندارد؟!

کریستین اوساگونا اولین بازیکنی است که در لیست مازاد گل محمدی قرار گرفته است. مهاجمی که با سروصدای فراوانی به پرسپولیس پیوست اما عملکرد ضعیفی داشت.

این ستاره خارجی دیگر جایی در فهرست پرسپولیس ندارد؟!
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی هشتم تیرماه پس از ۱۲۰ روز تعطیلی رقابت های لیگ برتر به دلیل بیماری کرونا به مصاف پیکان تهران می رود که خبری از بازگشت مهاجمان خارجی این تیم نیست و هنوز آنتونی استوکس و کریستین اوساگونا در تمرینات این تیم حاضر نشده اند.

استوکس که البته دیگر به پرسپولیس باز نخواهد گشت و وضعیت او و باشگاه پرسپولیس را فیفا مشخص خواهد کرد اما موضوع این است که مهاجم نیجریه ای سرخ ها نیز که پس از تعطیلی بازی ها به کشور خود نیجریه بازگشته، کماکان در تمرینات این تیم غایب است و طبق ادعای مدیربرنامه هایش برای حضور در تهران با مشکل روبروست و به همین دلیل نتوانسته در یک ماه گذشته با سرخ ها تمرین کند.

طبق ادعای اوساگونا، این مهاجم به دلیل منع خروج از کشور بایستی منتظر گشایش خطوط هوایی مانده تا بتواند به جمع شاگردان یحیی گل محمدی اضافه شود. موضوع این است که برحلاف استوکس، سران باشگاه پرسپولیس هنوز واکنشی در قبال غیبت این مهاجم نداشته و سعی دارند با او مدارا کنند. به هر روی استوکس و اوساگونا نشان دادند که تیم مدیریتی انصاری فرد بی تردید یکی از بدترین خریدهای خارجی تاریخ این باشگاه را انجام دادند. دو مهاجمی که نه تنها نتوانستند پرسپولیس را همراهی کنند بلکه حتی در تمرینات این تیم نیز حضور بسیار کمرنگی داشتند.

در همین ارتباط خبردار شدیم کریستین اوساگونا اولین بازیکنی است که در لیست مازاد یحیی گل محمدی برای فصل آینده قرار گرفته است. مهاجمی که با سروصدای فراوانی به پرسپولیس پیوست و عملکرد او در ۶ بازی تنها یک پاس گل بود و همین!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۶۰۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان