//
کدخبر: ۲۶۶۵۸۲ //

مهاجم اسپانیایی رئال مادرید را انتخاب کرد

در این گزارش پنج چیز جذاب درباره مهاجم اسپانیایی اتلتیکو مادرید یعنی آلوارو موراتا می‌خوانید.

به گزارش فرتاک نیوز،

 آلوارو موراتا بازیکنی بود که کار خود را به شکل حرفه ای از باشگاه رئال مادرید آغاز کرد و نیمکت نشینی های پیاپی در این تیم باعث شد در دو مقطع راهی تیم‌های یوونتوس و چلسی شود. با این حال ستاره اسپانیایی در ژانویه سال 2019 یک مرتبه دیگر به رقابت‌های لالیگا بازگشت و اینبار لباس تیم رقیب رئال یعنی اتلتیکو مادرید را به تن کرد.

در اینجا قصد داریم به پنج چیزی که شاید درباره آلوارو موراتا نمی دانید، اشاره کنیم.

1-در کودکی طرفدار اتلتیکو بوده است
اگرچه او تا سال 2019 هیچگاه برای اتلتیکو مادرید به میدان نرفت و بیشتر فوتبال خود را در تیم رقیب یعنی رئال مادرید پشت سر گذاشت اما با این حال آلوارو از کودکی یک طرفدار روخی بلانکو بوده است. جالب اینکه او اولین قدم های خود را به عنوان یک بازیکن فوتبال در آکادمی اتلتیکو برداشته است.

3-موراتا تنها محصول آکادمی رئال نیست که راهی اتلتیکو شده

حضور او در تیم رقیب خیلی چیزی جدیدی نیست پیش از این نیز شاهد چنین اتفاقی بوده ایم. هم تیمی فعلی موراتا یعنی سائول نیگز در فاصله سنی 12 تا 14 سالگی در آکادمی رئال توپ شد اما حالا به عنوان یکی از بهترین بازیکنان اتلتیکو شناخته می شود. در این باره می توانیم به بازیکنانی نظیر ماریو هرموسو، مارکوس یورنته و آنتونیو آدان نیز اشاره کنیم.

3- او نشان داده که از فداکاری نمی ترسد

موراتا در سال 2014 برای همبستگی با کودکان مبتلا به سرطان موهای خود را از ته تراشید. او توضیح داد که با چند بیمار جوان ملاقات کرده است که آرزو می کنند بتوانند مدل موهای او را داشته باشند و او نیز تصمیم گرفت که موهای خود را اصلاح کند تا وی نیز شبیه به آن ها شود.

4- هرگز در جام جهانی حاضر نبوده است

آلوارو موراتا یکی از بهترین مهاجمان تیم ملی اسپانیا در چند سال گذشته بوده است؛ تا جایی که او در 33 بازی برای لاروخا آمار 17 گل زده را به ثبت رسانده است. با این حال ممکن است برای بسیاری تعجب آور باشد که آلوارو هرگز در جام جهانی حاضر نبوده است. اگرچه او با سه گل زده بهترین گلزن اسپانیا در یورو 2016 بود.

5-او عاشق کروسان است

او خارج از فوتبال عاشق کروسان(نوعی کیک) است و در شرکت های کوچک پیرامون این زمینه نیز فعالیت دارد. همچنین در دربی سال 2017 وقتی موراتا هنوز برای رئال مادرید توپ می زد، مکالمه ای در کنار زمین بین او و دیگو سیمئونه صورت گرفت که بسیاری در آن زمان مدعی شدند که این بازیکن درباره انتقالش به اتلتیکو با سرمربی آرژانتین صحبت کرده است اما بعدها فاش شد که این دو درباره همان کروسان با یکدیگر ارتباط برقرار کرده‌اند!

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان