//
کدخبر: ۲۶۶۵۲۴ //

باشگاه رئال بتیس سرمربی اش را برکنار کرد

باشگاه رئال بتیس، سرمربی خود روبی را بعد از شکست مقابل اتلتیک بیلبائو اخراج کرد و الکسیس تروخیلو بازیکن سابق این تیم را به عنوان جانشین او منصوب کرد.

باشگاه رئال بتیس سرمربی اش را برکنار کرد
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه اسپانیایی رئال بتیس رسما اعلام کرد بعد از شکست 1-0 مقابل اتلتیک بیلبائو سرمربی خود روبی را اخراج کرده و الکسیس تروخیلو بازیکن سابق باشگاه را به عنوان جانشین او منصوب کرده است.

شکست 1-0 دیروز بتیس مقابل اتلتیک بیلبائو، بتیس را با خطر سقوط به دسته پایین‌تر مواجه کرده. این شکست برای پر شدن کاسه صبر مدیران بتیس کافی بود. بتیس در حال حاض در رتبه چهاردهم جدول قرار دارد و روبی در ده بازی اخیر تیمش تنها موفق به کسب یک پیروزی شده بود.

تروخیلو که به عنوان سرمربی جدید باشگاه منصوب شده از اسطوره‌های این باشگاه است و 300 بازی با پیراهن بتیس در کارنامه دارد. او اخیرا به عنوان مدی ورزشی باشگاه منصوب شده بود و طبق اعلام باشگاه تا پایان فصل جاری، پست مدیریت ورزشی را هم حفظ خواهد کرد.

در بیانیه باشگاه بتیس درباره اخراج روبی و منصوب شدن تروخیلو آمده:" هیات مدیره باشگاه رئال بتیس امروز تصمیم گرفت که الکسیس تروخیلو را به عنوان سرمربی تیم اول باشگاه منصوب کند. از روبی و کادر فنی‌اش به خاطر همه خدمات‌شان به تیم تشکر می‌کنیم و برای آنها در آینده آرزوی موفقیت داریم".

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۵۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان