//
کدخبر: ۲۶۶۴۶۷ //

پیروزی زنیت در حضور مهاجم ایرانی خود

زنیت سنت‌پترزبورگ در حضور ۷۳ دقیقه‌ای مهاجم ایرانی خود مقابل زسکا مسکو به برتری رسید.

به گزارش فرتاک نیوز،

در یکی از دیدارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر روسیه، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ که سردار آزمون را از ابتدا در خط حمله داشت، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه زسکا آرنا، به مصاف تیم زسکا مسکو رده پنجمی رفت.

هنوز دو دقیقه از شروع مسابقه نگذشته بود که ارسال ویاچِسلاو از جناح راست زمین و ضربه سر برانیسلاو ایوانوویچ، تیم زنیت سنت‌پترزبورگ را به گل اول رساند تا یاران آزمون شروع مقتدرانه‌ای پس از سه ماه دوری از بازی‌های رسمی داشته باشند.

در دقیقه ۹ ارسال سردار آزمون از جناح راست زمین را آرتم زیوبا با ضربه سر زد که در ادامه اشتباه دو مدافع زسکا مسکو در دفع توپ موجب شد تا توپ در یک رفت و برگشت به مالکوم برسد و هافبک پیشین بارسلونا گل دوم زنیت را بزند.

در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه اول مالکوم با یک شوت محکم دروازه زسکا مسکو را باز کرد تا یاران آزمون با برتری قاطع ۳ بر صفر به رختکن بروند.

سردار آزمون در دقیقه ۷۳ به‌عنوان سومین تعویضی زنیت سنت‌پترزبورگ جای خود را به الکس سوتورمین داد و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده این مسابقه سباستین دریوسی گل چهارم این تیم را زد تا به برتری ۴ بر صفر خارج از خانه مقابل زسکا مسکو دست پیدا کنند.

زنیت سنت‌پترزبورگ با این برد ۵۳ امتیازی شد تا با یک بازی و ۱۲ امتیاز بیشتر نسبت به لوکوموتیو مسکو رده دومی، همچنان با قاطعیت در صدر جدول لیگ برتر روسیه بایستد و شرایط خوبی برای کسب عنوان قهرمانی پیدا کند.

سردار آزمون در دیدار امشب مقابل زسکا مسکو بازی شماره ۲۲ خود در این فصل را انجام داد ولی نتوانست آمار گل‌ها و پاس گل‌های خود را افزایش دهد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان