//
کدخبر: ۲۶۶۴۴۷ //

برتری بایرن مونیخ در آخرین بازی خانگی

دیدارهای هفته ماقبل آخر فصل جاری بوندس‌لیگا با پیروزی قهرمان زودهنگام رقابت‌ها و مسجل شدن نایب قهرمانی بوروسیا دورتموند برگزار شد.

 برتری بایرن مونیخ در آخرین بازی خانگی
به گزارش فرتاک نیوز،

دیدارهای هفته ماقبل آخر بوندس لیگا امروز (شنبه) به صورت همزمان از ساعت 18 به وقت تهران برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ که قهرمانی‌اش را مسجل کرده است، در ورزشگاه آلیانتس آره‌نا با نتیجه 3 بر یک از سد میهمانش فرایبورگ گذاشت.

جاشوا کیمیچ در دقیقه 15 و روبرت لواندوفسکی در دقایق 24 و 37 گل‌های بایرن مونیخ را به ثمر رساندند و لوکاس هوئلر در دقیقه 33 تنها گل فرایبورگ را زد.

با این پیروزی بایرن مونیخ که هفته گذشته هشتمین قهرمانی‌ متوالی‌اش در بوندس‌لیگا را قطعی کرده بود، 79 امتیازی شد و حاشیه امنیت 10 امتیازی‌اش در صدر جدول را حفظ کرد.

در دیگر بازی مهم امروز تیم‌های بوروسیا دورتموند و لایپزیگ که برای کسب مقام نایب قهرمانی با یکدیگر رقابت داشتند، در شهر لایپزیگ به میدان رفتند که این بازی را دورتموند با گل‌های دقایق 30 و 90 ارلینگ هالند با نتیجه 2 بر صفر به سود خود به پایان رساند. با این نتیجه دورتموند فاصله‌اش با لایپزیگ را به 6 امتیاز افزایش داد و نایب قهرمانی‌اش را مسجل کرد.

سایر نتایج هفته ماقبل آخر بوندس‌لیگا به شرح زیر است:

کلن یک - اینتراخت فرانکفورت یک
فورتونا دوسلدورف یک - آگزبورگ یک
هرتابرلین 2 - بایرلورکوزن صفر
هوفنهایم 4 - یونیون برلین صفر
ماینتس 3 - وردربرمن یک
پادربورن یک - بوروسیا مونشن‌گلادباخ 3
شالکه یک - ولفسبورگ 4

با نتایجی که رقم خورد، سهمیه لیگ قهرمانان بایرن مونیخ و بوروسیا دورتموند قطعی شد و تیم‌های لایپزیگ، مونشن‌گلادباخ و لورکوزن هم قطعاً در رقابت‌های اروپایی فصل آینده حضور خواهند داشت، هرچند این سه تیم در هفته آخر هم باید برای کسب دو سهیه باقیمانده بوندس‌لیگا در لیگ قهرمانان اروپا با یکدیگر رقابت کنند.

در پایین جدول نیز وردربرن رده هفدهمی با وجود باخت، به لطف پیروزی آگزبورگ رده پانزدهمی مقابل فورتونا دوسلدورف رده شانزدهمی، به بقا در بوندس‌لیگا امیدوار ماند. آگزبورگ با کسب این پیروزی ماندنش در بوندس‌لیگا را قطعی کرد.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۴۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان