//
کدخبر: ۲۶۶۱۴۱ //

ابراز خوشحالی زیدان از پیشرفت اشرف حکیمی

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، از پیشرفت اشرف حکیمی ابراز خوشحالی کرد اما اظهارنظری در مورد آینده این بازیکن در برنابئو نکرد.

ابراز خوشحالی زیدان از پیشرفت اشرف حکیمی
به گزارش فرتاک نیوز،

حکیمی در تابستان 2018 با قراردادی قرضی و دو ساله به بروسیا دورتموند پیوست و نمایش های درخشانی در ترکیب زردها ارائه داد. او در 44 بازی برای دورتموند، 9 گل زد و 10 پاس گل داد و خود را به عنوان یکی از بهترین مدافعان کناری فوتبال اروپا مطرح کرد.

او اکنون با پایان قرارداد قرضی، حکیمی باید به رئال برگردد؛ در حالی باشگاه هایی مانند بایرن مونیخ و منچستریونایتد هم به دنبال به خدمت گرفتن او هستند. در این بین، زیدان از پیشرفت این ستاره مراکشی راضی است اما از اظهارنظر در مورد اینکه آیا این بازیکن آینده ای در برنابئو دارد یا نه، خودداری کرد.

او به خبرنگاران گفت:" ما می دانیم که او در این فصل چه عملکردی داشت و من از او راضی هستم زیرا در نهایت، او نیاز به بازی کردن دارد، انجام بازی های زیاد و این کاری است که او انجام می دهد. فکر می کنم همه ما در رئال و همه آنها در دورتموند، از حکیمی خیلی راضی هستیم."

اما بعد از شایعاتی که در مورد رفتن حکیمی به بایرن مونیخ مننتشر شد، الخاندرو کامانو، مدیر برنامه های او، این اخبار را تکذیب کرد. او به سایت گل گفت:" علاقه مندی هایی از سوی باشگاه های بزرگ اروپایی مطرح شده اما نمی دانم شایعه رفتن به بایرن از کجا آمده است. چنین موضوعی مطرح نیست.

کسی از بایرن یا رئال با من در مورد رفتن اشرف به بایرن صحبت نکرده است. ما در مورد آینده اشرف خیال مان کاملا راحت است. او رابطه فوق العاده ای با رئال مادرید دارد و در حال حاضر، هیچ دلیلی برای مذاکره وجود ندارد زیرا اشرف تا سال 2022 با رئال قرارداد دارد."

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۱۴۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان