//
کدخبر: ۲۶۶۰۲۶ //

بشار رسن: من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم/ دوست دارم در پرسپولیس بمانم

بشار رسن می‌گوید بعد از اتمام فصل با مدیران باشگاه برای تمدید قرارداد مذاکره خواهد کرد.

بشار رسن: من هواداران پرسپولیس را خیلی دوست دارم/ دوست دارم در پرسپولیس بمانم
به گزارش فرتاک نیوز،

بشار رسن ستاره عراقی تیم پرسپولیس که از لیگ هفدهم در پرسپولیس حضور دارد، در پایان فصل قراردادش با این تیم به اتمام می‌رسد و همین موضوع باعث نگرانی طرفداران پرسپولیس شده و حواشی مختلفی را نیز به وجود آورده است. او البته می‌گوید که هنوز با تیمی به توافق نرسیده و در پایان فصل با آن ها مذاکره خواهد کرد.

رسن در گفتگویی که به زبان فارسی داشته، گفته است: من تلاش می‌کنم فارسی صحبت کنم اما می‌ترسم یک کلمه اشتباه بگویم. من آمده‌ام به تمرین و به خاطر ویروس کرونا و بسته بودن مسیر دیر آمدم. اما خداراشکر آمدم و الان سه چهار روز است که تمرین می‌کنم و انشالله پوکر قهرمانی را در سال چهارم ثبت می‌کنیم. با تلاش بازیکنان و مربیان 10 امتیاز اختلاف داریم و شرایط معلوم نیست. مخصوصا در لیگ ایران که 9 بازی داریم هم در تهران است و هم خارج از تهران. هم باید تلاش کنیم که علاوه بر لیگ، جام حذفی را هم بگیریم و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان هم بالا برویم. منتظر شما هستیم که ما را تشویق کنید، بازی ها البته بدون تماشاگر شروع می‌شود.

او همچنین درباره تمدید قرارداد نیز عنوان کرده: همه در خیابان و تمرین و اینستاگرام می‌پرسند بشار می‌ماند؟ من دوست دارم بمانم اما منتظر می‌مانم فصل تمام شود. من پیشنهاد دارم، هر بازیکنی پیشنهاد دارد. هر بازیکنی که در پرسپولیس است از ایران یا خارج پیشنهاد دارد. اما من تمرکزم روی 9 بازی لیگ و 2 بازی جام حذفی و 4 بازی لیگ قهرمانان آسیاست. بعد از آن می‌نشینیم و صحبت می‌کنیم. من هواداران خیلی دوست دارم آن ها خیلی من را ساپورت و تشویق کردند، من در عراق بازی خوب زیاد داشتم اما در پرسپولیس و این سه سال بازیکن حرفه ای شدم و امیدوارم هواداران پرسپولیس و مردم ایران سالم باشند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۶۰۲۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان