//
کدخبر: ۲۶۵۷۸۲ //

ربیع خواه: برخی به خاطر منافع خودشان به دنبال تعطیلی لیگ هستند

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر اینکه تا آخرین بازی برای قهرمانی خواهند جنگید گفت: ما هم جزیی از مردم هستیم و فکر نمی‌کنم فوتبال بازی کردن از سوار مترو یا هواپیما شدن خطرناکتر باشد.

ربیع خواه: برخی به خاطر منافع خودشان به دنبال تعطیلی لیگ هستند
به گزارش فرتاک نیوز،

محسن ربیع‌خواه در گفت‌وگو با اپلیکیشن باشگاه پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت خودش و پرسپولیس پس از دور جدید تمرینات گفت: بعد از اینکه حدود ۸۰ روز تمرینات تعطیل بود الان حدود ۳ هفته‌ای می‌شود که دور جدید تمرینات را آغاز کردیم. خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس همگی حرفه‌ای هستند و در مدت تعطیلی تمرینات هم از تمرین غافل نبودند. این روزها هم تمرینات گروهی را انجام می‌دهیم و من هم مثل سایر بازیکنان در تلاش هستم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. تا اینجا که همه چیز خوب پیش رفته و امیدوارم تا شروع بازی‌ها در بهترین وضعیت قرار بگیریم.

وی در مورد انجام بازی‌های تدارکاتی پرسپولیس و اینکه برگزاری این بازی‌ها چقدر در عملکرد تیم می‌تواند موثر باشد اظهار داشت: ۲ بازی خیلی خوب تا اینجا انجام دادیم. این را هم باید در نظر داشت که ما ۳ ماه دور هم جمع نشده بودیم و بعد از این مدت، بازی کردیم. در بازی با سایپا خوب بودیم اما در بازی با گل‌گهر عملکرد خیلی بهتری داشتیم واین هم طبیعی است. تا شروع لیگ دو بازی دوستانه دیگر هم خواهیم داشت و انشالله تا بازی با پیکان در بهترین شرایط قرار خواهیم گرفت.

هافبک دفاعی پرسپولیس در خصوص مصدومیت محمد انصاری تصریح کرد: واقعا اتفاق تلخی رخ داد و کام همه ما را تلخ کرد. خود من سابقه این مصدومیت را دارم و می‌دانم که محمد چه شرایط سختی را تجربه می‌کند. روزی که محمد مصدوم شد واقعا همه در تمرین برای او ناراحت شدند. واقعا دوست ندارم در فوتبال برای دشمنم هم این اتفاق رخ بدهد چه برسد به محمد که دوست صمیمی من است. البته امیدوارم محمد مثل همیشه و با قدرت به تمرین برگردد و بتواند این دوران سخت را پشت سر بگذارد.

ربیع‌خواه درباره اظهارات برخی از بازیکنان و مربیانی که خواستار تعطیلی لیگ هستند و به نظر می‌رسد دغدغه آنها واقعا سلامتی مردم نیست ادامه داد: الان شما ببینید که در خیلی از کشورها، بازی‌های فوتبال آغاز شده و تا به حال هم اتفاقی رخ نداده است. در کشور خودمان هم بانک‌ها، ادارات، پاساژها و ... مشغول به فعالیت هستند. ما هم جزیی از این مردم هستیم و فکر نمی‌کنم فوتبال بازی کردن از سوار مترو یا سوار هواپیما شدن خطرناک‌تر باشد. به نظر من صددرصد پشت این حرف‌ها، اهداف دیگری وجود دارد و برخی به خاطر همین منافع به دنبال تعطیلی لیگ هستند. در صورت تعطیلی لیگ، شک نکنید این فوتبالیست‌ها هستند که ضرر می‌کنند چرا که ما درآمدی جز همین فوتبال نداریم. خوشبختانه با تصمیم مسئولان قرار است بازی‌ها ادامه پیدا کند و ما هم واقعا دلتنگ فوتبال بازی کردن هستیم.

وی درباره شانس پرسپولیس برای پوکر قهرمانی و افتخارآفرینی تاریخی هم تصریح کرد: اگر این اتفاق بیفتد که برای همه ما و هواداران یک اتفاق بزرگ رقم خواهد خورد. همه ما برای این تاریخ‌سازی آماده هستیم اما زمانی خودمان را قهرمان می‌دانیم که جام را بالای سر ببریم. تلاش ما برای رسیدن به عنوان قهرمانی تا لحظه آخرین سوت در آخرین بازی ادامه خواهد داشت و به همین خاطر خودمان را از حالا قهرمان نمی‌دانیم. باید مثل قبل تلاش کنیم و تا اختلاف امتیاز را بیشتر از قبل کنیم.

بازیکن شماره ۱۸ پرسپولیس در مورد اینکه ۱۰ امتیاز اختلاف گول زننده نیست ادامه داد: این ۱۰ امتیاز شاید خیلی‌ها را گول بزند اما خوشبختانه بازیکنان پرسپولیس همگی باتجربه هستند و در این سال‌ها به خوبی نشان دادیم که به این چیزها قانع نیستیم. ما باید بازی‌های باقیمانده را با برد به پایان برسانیم و امتیازات لازم را کسب کنیم. همان طور که گفتم تا آخرین بازی تلاش خواهیم کرد و عقب نشینی نمی‌کنیم.

ربیع‌خواه در خصوص بازی با پیکان و تقابل تیم صدرنشین و قعرنشین لیگ برتر اظهار داشت: همه بازی‌ها برای پرسپولیس سخت است و بازی آسانی در پیش نداریم. پیکان واقعا تیم خوبی است و شرایطش در جدول، واقعی نیست. آنها از بازیکنان و مربیان خوبی برخوردار هستند و ما هم برای این تیم احترام قائلیم. ما قطعا همان طور که مقابل السد و الدحیل بازی کردیم مقابل پیکان و سایر تیم‌ها هم به میدان خواهیم رفت و برای ما فرق ندارد چه تیمی روبروی ماست. همه هدف ما این است که از این بازی سربلند بیرون بیاییم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۷۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان