//
کدخبر: ۲۶۵۷۴۵ //

آذری: از بازگشت پاتوسی به ایران و رسیدن او به بازی با استقلال ناامید نیستیم

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان با بیان این‌که پول بازیکنان برزیلی سابق تیم تا اواسط هفته آینده به حساب‌شان واریز خواهد شد، گفت: سپس درخواست‌مان را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد ارائه خواهیم داد.

آذری: از بازگشت پاتوسی به ایران و رسیدن او به بازی با استقلال ناامید نیستیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سعید آذری با اشاره به جلسه روز گذشته (یکشنبه) در خصوص حل مشکل ایجاد شده برای باشگاه فولاد پیرامون پرونده بازیکنان برزیلی و بسته شدن سه پنجره نقل و انتقالات این باشگاه، اظهار کرد: خدا را شکر مشکل برطرف و قرار شد با حمایت آقای محمدی رئیس کارخانه فولاد و همکاران وی، پول این بازیکنان تا اواسط هفته آینده به حساب شان واریز شود تا ان‌شاءالله درخواست‌مان را برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه فولاد ارائه دهیم.

وی در ادامه نیز با بیان این‌که از بازگشت پاتوسی به ایران و رسیدن او به بازی با استقلال ناامید نیستیم، گفت: در حال حاضر سرمربی تیم ذوب آهن و اوساگونای پرسپولیس نتوانسته‌اند به ایران برگردند و بیرانوند نیز نتوانست از ایران به بلژیک برود. چنین مشکلی نیز برای بازگشت پاتوسی از آفریقای جنوبی به ایران وجود دارد. تمام تلاش‌های‌مان را تا این لحظه انجام داده‌ایم و هنوز ناامید نیستیم. از طریق یک کانال دیگر هم پیگیر بازگشت این بازیکن هستیم تا اگر بشود از طریق کشتیرانی او را به ایران برگردانیم اما در مجموع هنوز اتفاق خاصی برای بازگشت پاتوسی به ایران نیفتاده است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره حضور روز گذشته‌اش (یکشنبه) در محل تمرین تیم نیز گفت: تمرینات عالی پیش می‌روند و بازیکنان با انگیزه کار می‌کنند. نکونام و همکارانش زحمات زیادی برای آمادگی تیم کشیده‌اند و تدبیر برگزاری ۲۰ روز اردو در تهران و کنار هم بودن بازیکنان، تیم را به جاهای خوبی رسانده است اما باید بدانیم حضور در مسابقه رسمی با تمرینات متفاوت است.

وی در خصوص حواشی‌ای که اخیرا پیرامون میزبانی از استقلال تهران در اهواز به وجود آمده است، اظهارکرد: ما به حواشی توجهی نداریم و تمرکزمان روی کار خودمان است، ضمن این‌که دیگر هیچ مشکلی برای میزبانی در اهواز وجود ندارد و طی نامه‌ای که سازمان لیگ به ما ارسال کرده است، از استقلال در اهواز میزبانی خواهیم کرد. طی نامه سازمان لیگ عنوان شده است، باتوجه به این‌که ورزشگاه‌ها ایزوله و هتل‌ها بازگشایی شده‌اند و محیط ورزشگاه‌ها مشکلی ندارند، مسابقات فوتبال حتی در مناطق قرمز هم انجام خواهند شد.

آذری تاکید کرد: از روز اول عنوان کردیم که لیگ برگزار نشود ولی همه به ما حمله کردند اما الان که اراده بر این است که مسابقات انجام شود، ما نیز تمکین می‌کنیم و پیرو سیاست‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا هستیم ولی در مجموع از مواضع قبلی‌مان کوتاه نیامده‌ایم زیرا مواضع‌ ما علمی هستند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۷۴۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان