//
کدخبر: ۲۶۵۶۹۰ //

پیروزی رئال مادرید در یک نمایش درخشان

رئال مادرید موفق شد با ارائه نمایشی درخشان با 3 گل ایبار را مغلوب کند.

پیروزی رئال مادرید در یک نمایش درخشان
به گزارش فرتاک نیوز،

رئال مادرید در شبی که بعد از سه ماه به میادین بازگشت، در استادیوم آلفردو دی استفانو موفق شد در نیمه اول قدرتمند بازی کرده و در نهایت مانند بارسلونا این مقطع را بک پیروزی بزرگ آغاز کند.

بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد و در این تیم در دقیقه 3 به گل رسید. روی حرکت کریم بنزما و دفع توپ مدافعان ایبار، تونی کروس صاحب موقعیت شد و با یک ضربه زیبا به طاق دروازه گل اول را به ثمر رساند.

 

در ادامه جریان بازی آرام شد و اگرچه شاگردان زین الدین زیدان توپ و میدان را در اختیار داشتند، اما در امر خلق موقعیت ناکام بودند.

اما در دقیقه 29 رئال مادرید روی دومین حمله جدی به گل دوم دست یافت. روی پاس عرضی و دقیق بنزما، ادن هازارد در موقعیتی تک به تک ترجیح داد سرخیو راموس را صاحب موقعیت کند تا کاپیتان رئال مادرید دروازه خالی ایبار را باز کند.

 

اما این پایان کار نبود و رئال مادرید دقایقی بعد به گل سوم هم دست یافت. ضربه ادن هازارد توسط دروازه بان ایبار مهار شد و در ریباند مارسلو توانست با یک ضربه محکم به گوشه دروازه زننده گل سوم لقب گیرد.

در لحظات پایانی رئال مادرید فرصت خوبی برای زدن گل چهارم داشت، اما ضربه رودریگو روی ارسال مارسلو با مهار دیدنی دیمیتروویچ همراه شد تا نیمه نخست با برتری 0-3 رئال مادرید به اتمام برسد.

در اوایل نیمه دوم و روی اشتباه عجیب تیبو کورتوا، ایبار می توانست به گل اول دست یابد اما ضربه اسپوسیتو در اختیار دروازه بان رئال قرار گرفت.

در دقیقه 60 ایبار صاحب بهترین فرصت برای زدن گل اول شد، اما ضربه سر انریخ به دیرک دروازه رئال مادرید برخورد کرد و این موقعیت از دست رفت.

اما یک دقیقه بعد ایبار به گل اول دست یافت. ضربه بیگاس بعد از برخورد به بازیکنان به شکل عجیبی به گوشه دروازه رفت و کورتوا نتوانست توپ را بگیرد.

در دقیقه 71 ایبار تا آستانه زدن گل دوم نیز پیش رفت، اما ضربه پدرو لئون در موقعیتی تقریبا تک به تک در اختیار تیبو کورتوا قرار گرفت و این فرصت بسیار خوب برای ایبار از دست رفت.

در ادامه دو تیم تلاش زیادی برای خلق موقعیت روی دروازه یکدیگر انجام دادند، اما فرصت خاصی روی دروازه هیچ یک از طرفین ایجاد نشد تا رئال مادرید با تکیه بر نمایش درخشان نیمه اول در نهایت با نتیجه 1-3 ایبار را مغلوب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۶۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان