//
کدخبر: ۲۶۵۶۶۸ //

جباری: فتحی در حد و اندازه نام استقلال نبود

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال به اظهارات امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق این باشگاه واکنش تندی نشان داد و او را در حد نام استقلال ندانست.

جباری: فتحی در حد و اندازه نام استقلال نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

علی جباری، پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به صحبت‌های امیرحسین فتحی، مدیرعامل سابق این باشگاه اظهار داشت: اطلاعات ایشان بسیار کم است. باید مطالعه کند و وقتی گفته گربه سیاه، مشت گره کرده است و مواردی این چنینی را بیان کرده. حتماً در جریان نیست. بدون مطالعه این صحبت را کرده و من اصلاً مقابل تاج (استقلال) بازی نکردم. بعد از جدایی از این تیم مقابل تاج بازی نکردم که مقابل هواداران مشت گره کنم.

پیشکسوت استقلال که با برنامه رادیویی چهار چهار دو گفت‌وگو می‌کرد، افزود: من عاشق تاج بودم، هستم و خواهم بود. او چیزهایی که را فقط خودش می‌داند و بهتر است برود و مطالعه کند. جوان‌ها این اشخاص را درست نمی‌شناسند که او با برند تاج آمد و معروف شد. حالا هم می‌خواهد به شکل دیگری خودش را مطرح کند. او اگر بازدهی خوبی در استقلال داشت، از باشگاه او را بر نمی‌داشتند و به باشگاه انقلاب برود. او هم باید مانند بسیاری از مدیران دیگر برود و استراحت کند.

وی در خصوص اینکه فتحی گفته است جباری به بزرگان استقلال توهین کرده، حسادت می‌کرده و حتی می‌گفته ناصر حجازی استقلالی نبود و به خاطر پول پیراهن این تیم را داد و رفت، گفت: همچین چیزی امکان ندارد که من به او بگویم که فوق العاده دروغگو و غیر قابل اعتماد است. او حرف زیاد می‌زند، همانطور که در مدت زمان حضورش در استقلال دروغ‌های زیادی به خورد هواداران داد. او خودش را در صحبت کردن اصلاح کند و صحبت کردن درباره این و آن خوشایند نیست. معلوم نیست کجا بود و وزیر محترم او را به عنوان مدیر عامل استقلال انتخاب کرد. او زمان استانداری همکار وزیر بوده و همینطور باندشان چرخید و آمد و به استقلال رسید. اینجا هم که موفق نبود و بازیکنان زیادی را از دست داد و قراردادهای عجیبی چون مایر، الحاجی گرو را آورد و آنگونه به شفر بی احترامی کرد. باید به این مسائل پاسخ بدهد و همینطور بی احترامی‌هایی که کرد و بازیکنانی را از دست داد. او فقط قصد داشت از اسم بازیکنانی برای استقلال بازی کردند استفاده کند. چون من مخالف وزیر محترم هستم که چنین افرادی را سر ‌کار می‌گذارد که هیچ آشنایی با کار ندارند و بعد هم او را گذاشته‌اند مدیر مجموعه انقلاب که عجیب است.

جباری درباره اینکه اشاره کرده آنها باندی بودند که از قدیم با هم بودند و آیا معتقد است در استقلال و زمان مدیریت فتحی باند بازی وجود داشته، تصریح کرد: دقیقاً همینطور است و این اتفاقات رقم خورد. آخرین بار هم نبود و در آینده هم رخ می‌دهد. چون این افراد مشکلاتی دارند که نمی‌توانند با مشکلات کنار بیایند، می‌آیند و درباره دیگران صحبت می‌کنند.‌ خدا آنهایی که از دنیا رفته را بیامرزد که حالا این افراد می‌آیند و می‌گویند استقلال را به پول فروختند.‌ او می‌گوید من به هواداران مشت گره کرده نشان دادم، اما اصلاً بعد از خداحافظی از تاج جلوی این تیم بازی نکردم و اصلاً از لیگ خداحافظی کردم. بهتر است او برود و مطالعه کند و متاسفم که اینطور افراد که ورزشی نیستند، توسط آقایانی که در راس کار هستند، در باشگاه استقلال گمارده می‌شوند. نه سواد مدیریتش را دارند و نه در حد باشگاه استقلال هستند و می‌آیند و خودشان را معروف می‌کنند. برود و مطالعه کند که من چه کسی هستم و خودش چه کسی است.

پیشکسوت باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که از 20 چه نمره‌ای به مدیریت فتحی در این باشگاه می‌دهد، گفت: اصلاً نمره‌ای ندارد و او در حد استقلال نیست. استقلال با این همه هوادار و این همه خانواده، نام بزرگی است. نه فقط او، بلکه همیشه باید افرادی را در این باشگاه بگذارند که در حد و اندازه نام بزرگ استقلال باشند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۶۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان