//
کدخبر: ۲۶۵۶۶۷ //

پوشیدن لباس چلسی آرزوی ستاره آلمانی

به نظر می رسد انتقال تیمو ورنر، ستاره لایپزیش به چلسی قطعی شده اشد و یولیتن ناگلسمان نیز این موضوع را به طور تلویحی تایید کرد.

به گزارش فرتاک نیوز،

درخشش فوق العاده تیمو ورنر در فصل جاری و به ثمر رساندن 25 گل باعث شد تیم های بزرگ اروپایی به دنبال خرید این ستاره 23 و آلمانی باشند و حالا به نظر می رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، فصل بعد تیمو ورنر در استمفوردبریج و برای باشگاه چلسی به میدان برود.

یولیان ناگلسمان، سرمربی جوان و موفق لایپزیش نیز امروز با تایید خبر جدایی تیمو ورنر عنوان کرد بعید است او فصل بعد جایی در ترکیب این تیم داشته باشد و جدایی او قریب الوقوع است.

گرچه تا یک ماه قبل به نظر می رسید تیم هایی چون بایرن مونیخ، لیورپول یا حتی اینتر مقصد بعدی تیمو ورنر باشند، اما حالا چلسی با او به توافق نهایی دست یافته و احتمالا به زودی خبر انتقال این بازیکن رسمی خواهد شد. چلسی برای پرداخت بند 53 میلیون پوندی قرارداد تیمو ورنر ابراز آمادگی کرده و به نظر همه توافقات برای این انتقال انجام شده باشد.

تیمو ورنر چندی قبل علنا مدعی شد علاقه ای به بازی کردن در تیم دیگری در بوندسلیگا ندارد و بدین ترتیب انتقال او به بایرن مونیخ منتفی شد. همچنین ترس از نیمکت نشینی احتمالی در لیورپول نیز مانع رفتن تیمو ورنر به لیورپول شد و در نهایت او تصمیم گرفت چلسی را به عنتوان مقصد بعدی خود برای فصل بعد انتخاب کند.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۶۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان