//
کدخبر: ۲۶۵۳۹۷ //

برنامه ویژه تاتنهام برای جذب ستاره گران قیمت بارسلونا

تاتنهام قصد دارد توبی آلدراوارید یا تانگی اندومبله را با فیلیپ کوتینیو، هافبک برزیلی و 28 ساله بارسلونا معاوضه کند.

به گزارش فرتاک نیوز،

فیلیپ کوتینیو پس از یک فصل حضور قرضی در آلمان تابستان امسال بایرن مونیخ را ترک خواهد کرد و بارسلونا به دنبال مقصد جدیدی برای این ستاره برزیلی است. کوتینیو در برنامه های بارسلونا یا کیکه ستین جایی ندارد و آنها امیدوارند یک باشگاه انگلیسی قادر به خرید این بازیکن 28 ساله باشد.

با این حال خرید بازیکنی گرانقیمت مانند کوتینیو برای هیچ تیمی کار آسانی نیست و بحران ناشی از شیوع کرونا باعث شده که بسیاری از باشگاه ها مجبور به کاهش بودجه تابستانی شان شوند. اخبار زیادی در مورد احتمال انتقال قرضی یا معاوضه بازیکنان وجود دارد و اسپورت مدعی شد باشگاه بارسلونا در حال مذاکره با باشگاه های مختلف لیگ برتری برای انتقال کوتینیو در این حالت است.

تاتنهام برای خرید کوتینیو اقدام کرده و توبی آلدراوارید و تانگی اندومبله، دو بازیکنی که در گذشته مورد توجه بارسلونا بوده اند را نیز به آنها پیشنهاد داده است. البته به نظر می رسد مذاکرات در مراحل اولیه است و هنوز راه طولانی برای توافق وجود دارد. همچنین هدف اول بارسا فروش کوتینیو است و آنها در شرایط فعلی علاقه چندانی به گزینه مبادله ندارند و این اتفاق در صورتی رخ می دهد که دیگر چاره ای در مورد کوتینیو وجود نداشته باشد. به جز تاتنهام، در هفته های گذشته نام نیوکاسل و چلسی نیز برای خرید این هافبک برزیلی مطرح شده است.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان