//
کدخبر: ۲۶۵۳۴۷ //
اگر مربی بادانش بیاوریم و او را کنترل کنیم، شاهکار کرده‌ایم

نکونام: مخالف برخی اتفاقات زمان کی‌روش بودم

جواد نکونام، سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان تأکید کرد که در فوتبال مدیون سه نفر است.

نکونام: مخالف برخی اتفاقات زمان کی‌روش بودم
به گزارش فرتاک نیوز،

جواد نکونام در ارتباط با برنامه «ورزش و مردم» با تسلیت درگذشت پرویز ابوطالب اظهار داشت: من یک سال و چند ماه شاگرد پرویز ابوطالب در تیم ملی نوجوانان بودم و ایشان مرا به تیم ملی دعوت کرد. به سه نفر در فوتبالم مدیون هستم. در این بین مهمترین نفر پرویز ابوطالب بوده است. من به هر جایی رسیدم مدیون ایشان بوده‌ایم، چون همه کار‌هایم با مشورت ایشان بوده است. بازیکنان بزرگی شاگرد ایشان بوده‌اند که همه مدیونش هستند. در خاکسپاری ایشان کم‌لطفی شد و از هم‌بازی‌هایم گله دارم که چرا در مراسم ایشان شرکت نکردند.

وی در ادامه افزود: باید قدردان مربیانی مانند مرحوم ابوطالب باشیم، چون می‌دانید بازیکن‌سازی خیلی در رده‌های پایه سخت است. ایشان آنقدر با ما خوب رفتار می‌کرد که تأثیر زیادی در آموزش ما داشت. هیچ وقت عصبانیت ایشان را ندیده بودیم و کار‌هایی می‌کرد که فقط بزرگان دنیا می‌توانند این کار را انجام دهند. هر کسی که در فوتبال ایران نام ببرید یک روزی با پرویز ابوطالب کار کرده، اما وزیر ورزش تازه دیروز درگذشت ایشان را تسلیت گفته است. هر کسی می‌تواند رفتار و جایگاه خودش را داشته باشد. من به‌عنوان کوچک‌ترین شاگرد ابوطالب می‌گویم که اگر او نبود جواد نکونامی هم وجود نداشت.

کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال در پاسخ به این پرسش که موافق مربی داخلی است یا خارجی، گفت: اگر قرار باشد مربی خارجی، چون کی‌روش و بلاژویچ بیاوریم که به فوتبال ما کمک کند و آن را رو به جلو حرکت دهد، موافق حضور این مربیان هستم، نه اینکه موفقیت مقطعی داشته باشند. ما مربیان داخلی خوبی داریم که می‌توانستند مربی تیم ملی باشند. اگر مربی بزرگ خارجی بیاوریم که نکات فنی خوبی داشته باشد، موافق هستم.

نکونام درباره لزوم مدیریت مربیان خارجی تصریح کرد: کاملاً موافقم. من مخالف برخی اخلاق و اتفاقات زمان کی‌روش بودم و خودم در آن زمان از تیم ملی جدا شدم. این باید نکته اول باشد، اما شما قبل و بعد (از کی‌روش) را ببینید و با هم مقایسه کنید. اگر مربی بادانش دانش بیاوریم و او را کنترل کنیم، شاهکار کرده‌ایم، اما الان نه مدیریت داریم، نه قرارداد خوب می‌بندیم و نه مربی خوب می‌آوریم و همه را از دست داده‌ایم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۳۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان