//
کدخبر: ۲۶۵۲۰۱ //

سماک: زنیت تاکنون هیچ پیشنهادی برای فروش سردار آزمون دریافت نکرده است

هر فصل نزدیک به پنجره نقل و انتقالاتی تابستانی می شویم اخبار مختلفی در مورد سردار آزمون در رسانه های روسی منتشر می شود که همه از حضور این بازیکن ارزشمند ایرانی در تیم های شاخص جهان خبر می دهند.

سماک: زنیت تاکنون هیچ پیشنهادی برای فروش سردار آزمون دریافت نکرده است
به گزارش فرتاک نیوز،

در عمل اما اتفاق خاصی رخ نمی دهد و سردار در لیگ برتر روسیه به بازی های درخشان خود ادامه می دهد و شاید این برای آزمون قانع کننده باشد. به خصوص که دستمزد خوبی از تیم های روسی دریافت می کند. این فصل هم خبرها حکایت از حضور سردار آزمون در تیم ناپولی دارد. اما سرمربی تیم زنیت با امیدواری از حضور سردار آزمون در ترکیب تیم در فصل آینده خبر می دهد. او که دراین باره با اسپورت اکسپرس روسیه صحبت می کرد در خصوص آخرین وضعیت سردار گفت:« تا جایی که می‌دانم باشگاه زنیت تاکنون هیچ پیشنهادی برای فروش این بازیکن دریافت نکرده است.»

در بخش دیگری از صحبت های سماک می خوانیم:« قطعاً سردار آزمون در شروع فصل جدید لیگ برتر روسیه در زنیت می‌ماند و این موضوع یک حقیقت است. تمام بازیکنان زنیت مثل جیوبا که خبرهای زیادی هم درباره او منتشر می‌شود یا سردار آزمون که هر دو روز یک بار او را به تیمی می‌فرستند با هیجان زیادی تمرین می‌کنند. خوشحالم که بازیکنان زنیت با تمرکز کامل و انگیزه بزرگی تلاش می‌کنند.»

سردار آزمون در سال 1391 و در حالی که بازیکن باشگاه سپاهان بود به باشگاه روبین کازان روسیه پیوست و اکنون نزدیک به 8 سال است که در لیگ برتر روسیه بازی می کند. سال هایی که حضور او در لیگ برتر روسیه درخشان بوده است تا جایی که این عملکرد منجر به حفظ جایگاهش در تیم ملی فوتبال ایران شده است. هر چند در فوتبال وقوع هر اتفاقی محتمل به نظر می رسد و شاید این فصل بعد از 8 سال حضور در لیگ برتر روسیه سردار تصمیم به حضور در تیم ناپولی یا تیم دیگری بگیرد. طبیعی است سماک سرمربی زنیت دوست داشته باشد این بازیکن به حضور در ترکیب تیمش ادامه دهد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۲۰۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان