//
کدخبر: ۲۶۵۱۸۲ //

رسن: هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام

هافبک تیم پرسپولیس گفت: من بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی‌ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران است و علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم.

رسن: هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام
به گزارش فرتاک نیوز،

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس بشار رسن پس از حضور در باشگاه اظهار داشت: قبل از هر چیز باید بگویم دلم تنگ شده بود و خوشحالم که اینجا هستم. این تعطیلی و دوری خیلی طولانی شد و الان لحظه شماری می‌کنم تا جواب آزمایش‌ها بیاید تا مجوز حضور در تمرین صادر شود و دوباره بچه‌ها را ببینم و با پرسپولیس تمرین کنم فقط حیف که تماشاگران نمی‌توانند به ورزشگاه بیایند.

وی درباره حضور در باشگاه اضافه کرد: در روز‌های گذشته رسول‌پناه و خبیری هم برای حل مشکل سفرم به ایران و هم مسائل مالی خیلی پیگیر بودند و مرتب در تماس بودند. هر دو مشکل را هم حل کردند که از این بابت از رئیس باشگاه و همچنین پیروانی و خبیری و همکارانشان تشکر می‌کنم.

هافبک پرسپولیس تصریح کرد: از ابتدا قرار بود بعد از بازگشت به تهران در اولین فرصت به باشگاه بیایم. بخشی از مطالبات خودم را دریافت کردم و طبق قرار، بخش دیگری را هم هفته بعد دریافت می‌کنم و مشکلی از این بابت نیست. در این میان فرصتی شد که خود رسول‌پناه را هم ببینم تا بابت پیگیری‌ها و پیگیری کار‌ها و حل مشکل، حضوری تشکر کنم.

رسن همچنین درباره انتشار مصاحبه‌ای از وی مبنی بر این‌که فصل آینده در پرسپولیس نمی‌ماند، خاطر نشان کرد: من هرگز چنین حرفی را در مصاحبه‌هایم نزده‌ام. چه کسی می‌داند که چه می‌شود؟ علاقمند به ادامه حضور در پرسپولیس هستم. من بخشی از بهترین خاطرات زندگی فوتبالی‌ام با پیراهن پرسپولیس و هواداران بود، ولی همان‌طور که در این جلسه هم مطرح شد، فعلا باید تمام فکر و ذکر خودمان را روی لیگ برتر و بعد هم لیگ قهرمانان بگذاریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۱۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان