//
کدخبر: ۲۶۵۰۷۰ //

شکاری می‌خواهد راه ستاره جوان استقلال را برود(عکس)

مهاجم جوان تراکتور این فرصت را دارد تا در ادامه فصل رقابت های لیگ برتر توانایی های خودش را به لیگ برتر ایران نشان بدهد.

uEirA1mMB1Ab

به گزارش فرتاک نیوز، رضاشکاری یکی از استعدادهای فوتبال ایران در ابتدای فصل با وجود آنکه تا نزدیکی های پرسپولیس هم رفت به تراکتور پیوست. او هرچند در این فصل بیشتر پشت خط بازیکنان بزرگ و باتجربه تیم ماند اما می تواند یکی از مهره های اصلی پروژه ساخت یک تراکتور جوان باشد.

در ابتدای فصل محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتور درباره جذب شکاری گفته بود که هدفش این است که کنار جذب ستاره های با تجربه ، تیمش را آرام به سمت جوانگرایی ببرد. ماجرای شیوع کرونا و دیر رسیدن برخی از ستاره های داخلی و خارجی به تمرینات، می تواند آغاز ناخواسته و شاید زودتر از هنگام این پروژه جوانگرایی در تراکتور باشد. شکاری اما در این پروژه یکی از مهره های اصلی به حساب می آید.

مهاجمی که زمانی که در تیم ملی جوانان بازی می کرد به عنوان یکی از 50 استعداد جوان فوتبال معرفی شده و از آنجا به روبین کازان روسیه رفت. او حالا در شرایطی قرار گرفته که مهدی قائدی مهاجم جوان استقلال نیز در آن قرار داشت و البته بهترین استفاده را کرد.

قائدی که دو فصل در استقلال پشت خط ستاره های نامدار مانده بود و کمتر بازی می کرد با آمدن استراماچونی و باز شدن فضا برای جوانان توانست خودش را به ترکیب رسانده و تبدیل به ستاره اصلی استقلال شود. حالا این مسیر هم برای شکاری باز است و باید دید این مهاجم تکنیکی می تواند از آن بیشتری بهره را ببرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۰۷۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان