//
کدخبر: ۲۶۵۰۰۳ //

تارتار: گزینه سرمربیگری پرسپولیس بودم اما...

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به همراه یحیی گل‌محمدی گزینه مربیگری در پرسپولس بودم، اما در نهایت دوست عزیزم این سمت را بر عهده گرفت و امیدوارم پرسپولس با حضور وی برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود.

تارتار: گزینه سرمربیگری پرسپولیس بودم اما...
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: من به همراه یحیی گل‌محمدی گزینه مربیگری در پرسپولس بودم، اما در نهایت دوست عزیزم این سمت را بر عهده گرفت و امیدوارم پرسپولس با حضور وی برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود.

«مهدی تارتار» در حاشیه تمرین نفت مسجد سلیمان اظهار داشت: از هیات مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان تشکر می‌کنم که با توجه به وضیعت قرمز استان خوزستان به دلیل شیوع ویروس کرونا، بستری را فراهم کردند که در تهران برنامه‌های آماده‌سازی خود را برای شروع مجدد مسابقات لیگ برتر پیگیری کنیم.

وی افزود: وضیعت تیم ما از نظر فنی بد نیست، اما از نظر مالی با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم که امیدوارم این موانع برطرف شود.

سرمربی نفت مسجد سلیمان خاطرنشان کرد: بهترین راهکار ادامه مسابقات لیگ برتر است، اما باید دید پروتکل‌های بهداشتی رعایت می‌شود یا خیر؟

تارتار تصریح کرد: باشگاه نفت مسجد سلیمان نمی‌تواند پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کند و مسوولان فدراسیون فوتبال باید به باشگاه‌هایی همچون ما که بضاعت مالی ندارند کمک کنند تا بتوانیم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنیم.

وی تاکید کرد: تا روزی که باشگاه از من بخواهد تمرینات تیم را برگزار می‌کنم و در صورتی که تصمیم به تحریم بگیرند به عنوان سرمربی آن را اجرا خواهم کرد.

تارتا افزود: از روزی که کار مربیگری را شروع کردم روز‌های سختی را تجربه کرده‌ام و به طور حتم جایگاه امروزم را از دست نمی‌دهم، امیدوارم روزی در تیمی مربیگری کنم که دغدغه مالی نداشته باشم.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پایان گفت: من گزینه مربیگری در پرسپولس به همراه یحیی گل‌محمدی بودم، اما در نهایت دوست عزیزم این سمت را بر عهده گرفت و امیدوارم پرسپولس با حضور وی برای چهارمین سال پیاپی قهرمان شود.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۵۰۰۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان