//
کدخبر: ۲۶۴۸۸۰ //

قرارداد ویلموتس خیلی هم خوب بود

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال تاکید کرد این فدراسیون قرارداد خوبی با مارک ویلموتس بسته است.

قرارداد ویلموتس خیلی هم خوب بود
به گزارش فرتاک نیوز،

مهدی تاج با اشاره به روند انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: بعد از آقای کی روش نظرسنجی گذاشته شد که بالای 90 درصد مردم به مربی خارجی رای دادند. خیلی ها هم نظرشان این بود که کی روش نباید برود. نظر مردم این بود که یک مربی جوان و جویای نام بیاید تا بتواند جوانگرایی کند و لیگ را بیشتر ببیند و بیشتر هم سفر کند.

وی ادامه داد: مطالبه مردم این بود و همه رفتند سراغ آدم هایی که هم کار نداشتند و می توانستند بیایند و دوم هم سراغ کسانی که قرارداد داشتند.

تاج خاطرنشان کرد: تعداد زیادی از مربیان را به فدراسیون فوتبال سفارش و پیشنهاد می دهند. لوران، دالیچ، برانکو، لوپتگی، ویلموتس، هیرو، بلان هم پیشنهاد شده بودند که برخی رقم هایشان بالا بود. در بین اینها سه نفر را رفتیم سراغ شان . اولین نفر لوپتگی بود که خود من رفتم سراغش. رقم قراردادش 3 میلیون و 300 هزار یورو بود که با هم توافق کردیم و قرار شد 20 روز فرصت بدهیم که بعد هم رفتیم دوباره مذاکره کردیم که گفت به خاطر سرطان پدرم نمی توانم بیایم. 

رنارد را دوستان ما رفتند صحبت کردند. عدد رقم قراردادش 2 میلیون و 200 هزار یورو بود. ایشان گفت که بعد از جام ملت های آفریقا به ایران می آیم چون با مراکش قرارداد داشت. گفتیم شاید ایشان به مراکش قهرمان آفریقا شد. برای همین مطمئن نبودیم که می آید. برای همین منتفی شد. 

مهدی تاج ادامه داد: بعد رفتیم سراغ آقای ویلموتس. در سفارت هم صحبت کردیم. برخی انتقاد کردند که چرا رفتید در خارج مذاکره کردید. این در حالی است که در سفارت ایران در هر کشور خاک کشورمان است. در سفارت صحبت کردیم و توافق اولیه را انجام دادیم. 

وی ادامه داد: الان هم در دعوا هستیم و رایی صادر نشده است. لیگ هم نبود و مشکل کشور قرارداد ویلموتس شده بود. آب و برق و گرانی حل شده بود و فقط مانده بود قرارداد ویلموتس.

تاج در مورد انجمن فرهنگی - تجاری ایران در هلند و معرفی سرمربی به فدراسیون فوتبال گفت: این انجمن نامه به وزارت ورزش زده بود که آقای وزیر روی نامه نوشته بود جهت بررسی و اطلاع. این هم در راستای همه پیشنهادهایی بود که از جاهای مختلف می آید. 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۸۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان