//
کدخبر: ۲۶۴۷۲۰ //

مصدومیت انصاری به نفع ربیع‌خواه، به ضرر امیری

محمد انصاری از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و ادامه لیگ نوزدهم را از دست داد تا یحیی را برای پر کردن دفاع چپ تیم نگران کند.

مصدومیت انصاری به نفع ربیع‌خواه، به ضرر امیری
به گزارش فرتاک نیوز،

یحیی گل‌محمدی برای فصل بعد یک مدافع چپ می‌خواست تا جای نادری را پر کند و حالا برای ادامه لیگ هم دچار مشکل شده و برای فصل بعد هم باید یک مدافع چپ دیگر به لیستش اضافه کند.

امید گل‌محمدی به نادری

محمد نادری، مدافع چپ ملی‌پوش پرسپولیس، گزینه اصلی جانشینی انصاری در ترکیب اصلی است، اما نادری به‌طور قرضی در پرسپولیس بازی می‌کند و اگر هم تا پایان لیگ برتر اجازه بازی به او بدهند، دیگر در لیگ قهرمانان آسیا نمی‌تواند بازی کند و باید به بلژیک برگردد. یحیی به یک دفاع چپ دیگر تا پایان فصل نیاز دارد و باید روی یک گزینه دیگر کار کند تا در نبود نادری به مشکل نخورد.

بخت به ربیع‌خواه رو کرد

محسن ربیع خواه گزینه مورد نظر گل‌محمدی برای هافبک دفاعی نیست و در لیگ برتر حتی یک دقیقه هم در تیم گل‌محمدی بازی نکرده است. مصدومیت انصاری و تجربه ربیع‌خواه برای بازی در دفاع چپ، به این بازیکن کمک می‌کند تا شاید به ترکیب پرسپولیس بازگردد و فرصت بازی پیدا کند. ربیع‌خواه در دوران برانکو هم در پست دفاع چپ بازی کرده و می‌تواند یکی از گزینه‌های گل‌محمدی برای جانشینی انصاری باشد.

خاطره تلخ امیری

وحید امیری عصای دست هر مربی است. او در تیم برانکو یکی، دو بازی به دفاع چپ رفت، اما در ترکیه بیشتر در این پست بازی کرد تا جای مصدومان تیم را پر کند. امیری خاطرات خوبی از بازی در دفاع چپ ندارد، اما کالدرون هم به او در این پست بازی می‌داد. حالا با مصدومیت انصاری یکی از گزینه‌های بازی در دفاع چپ وحید امیری است که دوست ندارد در این پست به میدان برود.

پرسپولیس یکی پس از دیگری دارد با دلایل مختلف بازیکنان اصلی خود را در فاز دفاعی از دست می‌دهد و این خبر خوبی برای بهترین خط دفاع لیگ برتر نیست. سرخپوشان تهرانی با کمبود مدافع روبه‌رو هستند و شاید یحیی تا پایان لیگ نوزدهم مجبور شود از هافبک‌ها و یا مهاجمانش در دفاع استفاده کند و اگر نعمتی و عالیشاه را هم در پست‌های دفاعی دیدید، تعجب نکنید.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۷۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان