//
کدخبر: ۲۶۴۵۶۹ //

شکایت چهره جنجالی از آبی پوشان استقلالی!

اگر استراماچونی بتواند تمام حرف‌های خود را در کمیته انضباطی فیفا به کرسی بنشاند استقلالی‌ها بایدچیزی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو برای این مربی کنار بگذارد.

شکایت چهره جنجالی از آبی پوشان استقلالی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 اگرچه آندره‌آ استراماچونی و همسرش حتی پس از ترک ایران مرتب از کشورمان به نیکی یاد می‌کنند و تأکید دارند هرگز روز‌های خوشی که در اینجا داشتند را فراموش نخواهند کرد ولی مدیران باشگاه استقلال باید آن‌قدر زرنگ باشند که بدانند چنین تعاریفی مانع از تلاش مرد ایتالیایی برای رسیدن به رقمی که مدعی است از استقلال طلب دارد، نخواهد شد و اگر لازم باشد به راحتی هرچه تمام‌تر شکایت خواهد کرد.

طی سالیان گذشته بار‌ها و بار‌ها شاهد بوده‌ایم که مربیان و بازیکنان خارجی فراوانی پس از حضور در ایران مشغول تعریف و تمجید شده‌اند ولی به محض آنکه با باشگاه طرف مقابل خود به مشکل برخوردند، بدون توجه به تعریف قبلی، راه فیفا را در پیش گرفته‌اند. اتفاقی که به نظر می‌رسد حالا در رابطه با مرد ایتالیایی و استقلال نیز در حال وقوع است.

تکاپوی وکلا

وقتی سرمربی ایتالیایی استقلال اعلام کرد دیگر نمی‌تواند با این باشگاه همکاری کند، عده‌ای تأکید داشتند، چون خود این آدم کناره‌گیری کرده، شرایط برایش جهت دریافت تمام مبالغ ذکر شده در قراردادش مهیا نمی‌شود ولی معمولاً قرارداد‌ها در ایران به گونه‌ای تنظیم شود که اغلب بند‌ها به سود طرف خارجی است!

ظاهراً این بار هم روز‌های دشواری در انتظار نماینده ایران خواهد بود. خبر‌های رسیده از ایتالیا حاکی است وکلای استرا دست به کار شده و در حال تهیه شکوائیه این مربی از استقلال بابت عمل نکردن به تعهدات خود هستند. آن‌ها مدعی‌اند دلیل اصلی جدایی موکل‌شان از استقلال، عدم پایبندی طرف ایرانی به مفاد موجود در قرارداد بوده و حالا باید غرامت آن را بپردازد.

یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو

این‌طور که برخی از افراد آگاه نسبت به قرارداد استراماچونی می‌گویند، اگر این مربی ایتالیایی بتواند تمام حرف‌های خود را در کمیته انضباطی فیفا به کرسی بنشاند (تأکید می‌کنیم اگر بتواند) آن وقت استقلال چاره‌ای نخواهد داشت جز اینکه چیزی حدود یک میلیون و ۱۰۰ هزار یورو برای این مربی کنار بگذارد.

تازه رقم مذکور می‌تواند افزایش هم پیدا کند، چون اگر استرا دادگاه را ببرد، قطعاً تقاضای غرامت خواهد کرد و هزینه دادرسی نیز بر گردن استقلال خواهد افتاد. البته مدیران استقلال مدعی‌اند در بهترین شرایط فقط باید تا پایان فصل جاری با استرا تسویه‌حساب شود و، چون مربی خودش ول کرد و رفت، بابت فصل بعد هیچ تعهدی متوجه استقلال نخواهد بود اما...

در آستانه شکایت

آخرین خبر در این رابطه حکایت از آن دارد که استراماچونی در آستانه شکایت از استقلال قرار گرفته و اگر طی ۱۰ روز آینده قرارداد جدیدی منعقد نکند، به احتمال زیاد کار را به فیفا خواهد کشاند. البته اگر بابت فصل جاری با او حساب و کتاب نشود، هیچ بعید نیست که این مربی هم دقیقاً همان راهی را برود که چند ماه قبل شفر رفت و با وجود عقد قرارداد با یک باشگاه دیگر، باز هم از استقلال شکایت کرد.

یکی از مدیران استقلال در این رابطه به خبرورزشی گفت‌: تا وقتی که به‌صورت رسمی شکایتی صورت نگرفته باشد، ما نمی‌توانیم اظهار نظر کنیم، اما مطمئن باشید برای پیروزی در این پرونده مدارک کافی جمع کرده‌ایم. البته دل‌مان می‌خواهد پرونده در یک فضای آرام حل و فصل شود بنابراین شاید برای مذاکره و سازش با سرمربی اسبق، خودمان از ظرفیت دوستان آقای سعادتمند در ایتالیا نیز استفاده کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۵۶۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان