//
کدخبر: ۲۶۴۱۲۵ //

سلطانی‌فر: پرسپولیس و استقلال وارد مرحله حساس واگذاری شده‌اند

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد با در اختیار گذاشتن استادیوم‌ها به دنبال افزایش سرمایه‌ی سرخابی‌ها هستند.

سلطانی‌فر: پرسپولیس و استقلال وارد مرحله حساس واگذاری شده‌اند
به گزارش فرتاک نیوز،

 مسعود سلطانی‌فر با اشاره به آخرین تصمیمات در راستای خصوصی‌سازی باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس اظهار کرد: بعد از ظهر امروز سه‌شنبه نیز در ادامه و استمرار جلسات منظم و مرتبی که همیشه با حضور مسئولان سازمان خصوصی‌سازی، بورس و فرابورس و همچنین مدیران عامل و مدیران زیرمجموعه باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس و معاونین ذی‌ربط وزارت ورزش و جوانان برگزار کرده و موضوعات مربوط به روند خصوصی‌سازی دو باشگاه را پیگیری، رصد و پایش می‌کنیم، امروز هم تصمیماتی گرفتیم و قرار است اقدامات دیگری نیز در آینده انجام شود.

او ادامه داد: در دو، سه هفته اخیر روند اقدامات و کارهایی که باید در زمینه‌ی مستندسازی، بررسی حساب‌های مالی و ساماندهی بخش‌های مختلف دو باشگاه انجام می‌شد، با قوت و قدرت پیش می‌رود و با نظارتی که مسئولان سازمان خصوصی‌سازی انجام می‌دهند، به مرور زمان به مراحل حساس و تعیین کننده‌ی ورود این دو باشگاه به بازار سرمایه می‌شویم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: طی دو تا سه ماه آینده و طبق برنامه‌ی زمان‌بندی‌ای که مصوب هیأت عالی واگذاری در هجدهم فروردین‌ماه ۹۹ شده است، پیش می‌رویم و کار فشرده و سنگینی داریم تا مابقی گزارش‌های مورد نیاز و اقداماتی که باید در زمینه‌ی تهیه اسناد و مدارک املاک دو باشگاه ازجمله ساختمان‌ها و ورزشگاه‌هایی که قرار است در اختیارشان گذاشته شود را داشته باشیم.

سلطانی‌فر با بیان اینکه با در اختیار گذاشتن این استادیوم‌ها، سرمایه دو باشگاه افزایش پیدا می‌کند، ابراز کرد: مطمئنا کار با همین قوت و قدرت ادامه پیدا می‌کند. مشاورین مالی و واگذاری را هم به کار گرفتیم تا بتوانیم مراحل بعدی کار را نیز با قوت و قدرت، در سقف زمانی و چارچوب برنامه‌ریزی‌ها پیش ببریم.

او عنوان کرد: هر سه‌شنبه در این خصوص جلسه داریم و در هر هفته اقداماتی که باید در طول یک هفته اخیر انجام می‌گرفت را مورد بررسی قرار می‌دهیم. همت جمعی خوبی در بین تمام دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به وجود آمده و امیدوار هستیم با تلاشی که انجام خواهد شد، در سقف زمانی که معین شده، این دو باشگاه را وارد بازار سرمایه کنیم.

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۱۲۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان