//
کدخبر: ۲۶۴۰۳۳ //

یک پزشک شرافتش را به هیچ چیزی نمی‌فروشد/ما کرونا نمایی نمی کنیم!

پزشک تیم ماشین سازی تبریز درباره شایعه کرونانمایی این باشگاه و اطلاع رسانی غلط درباره تعداد مبتلایان کرونا در این باشگاه توضیحاتی را ارائه کرد.

یک پزشک شرافتش را به هیچ چیزی نمی‌فروشد/ما کرونا نمایی نمی کنیم!
به گزارش فرتاک نیوز،

دکتر مسعود عباس‌زاده در گفتگو با خبرنگار درخصوص آخرین وضعیت بازیکنان مبتلا به کرونا تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت: طبق آزمایشاتی که در اختیار ایفمارک قرار دادیم بازیکنان ما مبتلا به کرونا هستند. باشگاه به سازمان لیگ نامه زد و بنده با دکتر هراتیان صحبت کردم چون یک عده اتهام زده بودند که ما کرونانمایی می‌کنیم و آمار غلط می‌دهیم که به هیچ وجه اینطور نیست.

او ادامه داد: شرافت یک دکتر بالاتر از این حرف‌هاست؛ ما سوگند یاد کرده‌ایم که هیچ زمان دروغ نگوییم. دوستان عزیزم در ستاد کرونا این را در جریان بودند و دست شان درد نکند که پیگیر کار ما بودند. حتی پاسخ آزمایش ما را هم جناب پورسعید از ستاد مبارزه با کرونا مشاهده کرده‌اند و مسئولان ذی‌ربط کاملا در جریان این تست بودند. یک پزشک شرافتش را به هیچ چیزی نمی‌فروشد و این حرف من را اذیت کرد. چرا من باید چنین کاری بکنم. من از ابتدا با برگزاری مسابقات مخالف بودم و همچنان مخالف هستم اما قرار نبوده که ما کرونانمایی کنیم.

عباس زاده درباره اینکه بازیکنان مبتلا به کرونای این تیم فعالیت بدنی دارند یا خیر گفت: تا حدی زیر نظر کادرفنی و بدنساز و بنده تمرینات اختصاصی دارند که از تیم عقب نمانند. اگر همین تمرین را هم نکنند از نظر روحی هم دچار مشکل خواهند شد. هر روز با هم در ارتباط هستیم و از وضعیت آنها آگاه هستم.

او درباره زمان تست جدید کرونا از بازیکنان ماشین سازی اضافه کرد: روز شنبه دو هفته از تست قبلی می‌گذرد و خداراشکر تا به امروز هم علائم حادی هم نشان ندادند و قرار است که یکسری تست های تکمیلی دیگر هم روز شنبه بگیریم که اگر منفی شد آنها به تمرینات برگردند. در حال حاضر در تیم ما 5 بازیکن قطعا به کرونا مبتلا هستند و یک نفر مشکوک است. آزمایشات را هم که فرستادیم در مجموع در تیم ما 7 تا هستند که یکی کادر فنی است و اگر دقیقش را بخواهیم بگوییم 5 بازیکن و دو کادرفنی هستند.

عباس زاده گفت: تب، علائم حیاتی و سایر موارد بچه‌ها به صورت روزانه چک می‌شود و فعلا مشکل خاصی نداریم و فعلا شش روز است که گذشته است اما اگر موردی باشد تست می‌گیریم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۴۰۳۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان