//
کدخبر: ۲۶۳۹۳۱ //

مربی پرسپولیس: اگر لیگ برتر تعطیل شود باید بدون آمادگی در آسیا بازی کنیم

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از مسئولان می‌خواهم کسانی که کرونانمایی می‌کنند مورد محرومیت قرار گیرند.و اگر کسی ادعای مبتلا شدن به کرونا داشت با مدرک پزشکی این مسئله ثابت شود.

مربی پرسپولیس: اگر لیگ برتر تعطیل شود باید بدون آمادگی در آسیا بازی کنیم
به گزارش فرتاک نیوز،

حمید مطهری در خصوص آغاز تمرینات تیم پرسپولیس پس از حدود ۷۰ روز تعطیلی و شرایط بدنی بازیکنان با آغاز دور جدید تمرینات اظهار داشت: به هر حال طبیعی است که بعد از ۷۰ روز وضعیت بازیکنان در شرایط خیلی آرمانی نباشد اما ما از بازیکنان تست یویو گرفتیم و صادقانه می‌گویم که وضعیت بچه‌ها از چیزی که مدنظر ما بود بهتر بود. خدا را شکر که برنامه‌ریزی خوبی برای تمرینات انجام دادیم. جا دارد که به بازیکنان‌مان بابت عملکرد حرفه‌ای که داشته و دارند تبریک بگویم که در این وضعیت از خود و بدن‌هایشان مراقبت کردند. همچنین قرار بود روز پنجشنبه هفته گذشته یک بازی تدارکاتی انجام دهیم که لغو شد اما امیدوارم به زودی اجازه بازی‌های تدارکاتی صادر شود تا بتوانیم به انسجام تاکتیکی مد نظر برسیم.

وی در خصوص مجوز برگزاری بازی تدارکاتی افزود: خیلی سخت است که بدون بازی تدارکاتی وارد مسابقات شویم. اگر بدون انجام بازی‌های تدارکاتی به لیگ برویم کار سختی خواهیم داشت. البته باید از مسئولان مربوطه که با تمهیداتی، اجازه آغاز تمرینات را دادند تشکر کنم چرا که همین شروع تمرینات بسیار اتفاق مهمی بود.

مطهری در خصوص اینکه برخی از بازیکنان در تعدادی از باشگاه‌ها اعلام کردند که کرونا گرفتند اما ناگهان اعلام شد که حال آنها خوب شده خاطرنشان کرد: همواره با کسانی که دوپینگ می‌کردند برخورد می‌شد و آنها محروم شدند. من هم از مسئولان می‌خواهم کسانی که کرونانمایی می‌کنند مورد محرومیت قرار گیرند. امیدوارم این مسئله کرونا برای کسی پیش نیاید اما اگر کسی ادعای مبتلا شدن به کرونا داشت باید با مدرک پزشکی این مسئله ثابت شود و در غیر این صورت باید فرد ادعا کننده دچار محرومیت گردد.

وی افزود: الان می‌بینیم که همه مشاغل به راه افتادند و با انجام پروتکل‌ها و رعایت بهداشت فردی به کار خود می‌پردازند. فوتبال هم از این مسئله مستثنی نیست. ما باید به زندگی در کنار کرونا عادت کنیم. اگر از حالا مشخص بود که یک ماه دیگر واکسن کرونا کشف می‌شود ما هم گفتیم که لیگ برگزار نشود چرا که اولویت برای ما سلامتی است اما کرونا وجود دارد و باید به زندگی در این وضعیت عادت کنیم. از دوستانی هم که اظهارنظر می‌کنند می‌خواهم که به نفع منافع شخصی و تیمی خود حرف نزنند. به والله اگر ما در ردیف ششم جدول هم بودیم همین حرف را میزنیم چرا که درآمد همه ما به فوتبال وابسته است.


مربی تیم پرسپولیس در گفت‌گو با رسانه باشگاه پرسپولیس درباره اینکه دو تیم از چهار نماینده ایران در آسیا خواستار تعطیلی لیگ برتر شده‌اند و می‌گویند لیگ برتر تعطیل شود اما در آسیا بازی می‌کنیم تصریح کرد: به هر حال در آسیا شرایط فرق می‌کند و دیگر نمی‌توان به دنبال تعطیلی مسابقات بود. همین باشگاه‌ها بدانند که اگر لیگ برتر تعطیل شوند بدون آمادگی باید در آسیا بازی کنیم. مهم است که بتوانیم در لیگ برتر به آمادگی برسیم چرا که بازی‌های حساسی در آسیا داریم و نمی‌شود بدون آمادگی در این بازی‌ها حاضر شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۳۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان