//
کدخبر: ۲۶۳۹۲۷ //

هافبک پرسپولیس: حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به جز مربیان و بازیکنان، خیلی از مردم زندگی خود را به وسیله فوتبال اداره می‌کنند و درآمدشان از این راه است باید به فکر آنها هم بود.

هافبک پرسپولیس: حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیامک نعمتی در خصوص شروع دور جدید تمرینات تیم پرسپولیس و میزان آمادگی بدنی بازیکنان اظهار داشت: خدا را شکر که همه چیز مثل قبل است. از نظر بدنی و ذهنی در شرایط خوبی قرار داریم و فکر می‌کنم آماده شروع بازی‌ها هستیم. با وضعیت موجود تا یک هفته دیگر به آمادگی کامل خواهیم رسید چرا که بازیکنان از قبل تمرینات خود را به صورت انفرادی برگزار کردند و به همین دلیل وضیعت خوبی داریم. با شروع دور جدید تمرینات، زیر نظر آقا یحیی و کادرفنی پرسپولیس امیدوار هستم بهترین‌ها برای ما رقم بخورد. واقعا دلتنگ بازی کردن هستیم و انشالله که بازی‌ها هر چه زودتر آغاز شود.

وی درباره اینکه اجازه برگزاری بازی‌های تدارکاتی به باشگاه‌ها داده نشده و با این شرایط کار برای آماده‌سازی تیم‌ها قبل از آغاز لیگ سخت خواهد شد خاطرنشان کرد: به نظرم باید برای اجرای پروتکل‌های بهداشتی دوباره تصمیم‌گیری شود. برگزاری بازی‌های دوستانه از نظر تاکتیکی و بدنی خیلی می‌تواند به تیم‌ها کمک کند تا دوران آماده‌سازی را بهتر طی کنند. 9 بازی در لیگ برتر برای تیم‌ها باقی مانده که بازی‌های بسیار مهمی است. برخی تیم‌ها به دنبال قهرمانی، سهمیه آسیایی و سقوط نکردن هستند و برگزاری بازی‌های دوستانه می‌تواند به آمادگی این تیم‌ها کمک زیادی کند. به نظرم می‌توان با تدابیری قبل از برگزاری بازی‌ها از بازیکنان تست گرفته شود.

نعمتی در خصوص تمرینات سنگین بازیکنان هم تصریح کرد: به هر حال تمرینات ما همیشه سنگین است و باید از نظر بدنی در بهترین وضعیت قرار داشته باشیم. خوشبختانه بدن بچه‌ها آماده است و با آمادگی کامل وارد بازی‌های لیگ برتر خواهیم شد. ما به صورت موازی تمرینات بدنی و تاکتیکی را پیگیری می‌کنیم و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

وی در خصوص اینکه برخی از باشگاه‌ها با دلایل عجیب به دنبال تعطیلی لیگ برتر هستند گفت: به هر حال الان خیلی از مشاغل کار خود را آغاز کرده‌اند و حتی می‌بینیم که مردم در رستوران‌ها کنار هم حضور دارند. با فوتبال می‌توان شور و نشاط را به جامعه برگرداند. مهم‌ترین حسن فوتبال این است که در فضای باز حضور داریم و مردم می‌توانند چند ساعت بازی تیم محبوب خود را تماشا کنند. خیلی از مردم مثل خود ما منتظر و مشتاق هستند تا بازی‌های لیگ برتر شروع شود. به جز مربیان و بازیکنان، خیلی از مردم زندگی خود را به وسیله فوتبال اداره می‌کنند و درآمدشان از این راه است. باید به فکر آنها هم بود.

وی در گفت‌گو با رسانه باشگاه پرسپولیس افزود: باید پذیرفت که منفعت آغاز بازی‌های لیگ برتر از مضرات آن خیلی بیشتر است. اهالی فوتبال دوست دارند دوباره بازی‌ها آغاز شود اما در این بین متاسفانه مسائلی وجود دارد که برخی‌ها مخالف آغاز بازی‌ها هستند. از طرفی ما شانس زیادی برای قهرمانی در لیگ برتر داریم و جدا از اینکه این شانس را داریم باید بگویم که علاقمند هستیم بازی‌ها ادامه پیدا کند. ما تا اینجا زحمت زیادی کشیدیم و این حق ماست که حاصل زحمات خودمان را ببینیم. فکر نمی‌کنم انتظار ما بیجا یا زیادی بوده باشد. هر تیمی هم جای ما بود همین حرف‌ها را می‌زد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۹۲۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان