//
کدخبر: ۲۶۳۷۳۵ //

عملکرد تیم گل گهر زیر ذره بین رفت!

در پرونده مربوط به نتایج شکست‌های نماینده سیرجان تنها ۳ نتیجه متفاوت دیده می‌شود که پرتکرارترین آن‌ها باخت‌های یک- صفر است.

عملکرد تیم گل گهر زیر ذره بین رفت!

سیزدهمین تیمی که نتایج آن‌ها را تا پایان هفته بیست‌ویکم لیگ نوزدهم مورد بررسی قرار می‌دهیم گل‌گهر سیرجان است. تیمی که در اولین فصل حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کرد و توقع زیادی از آن‌ها وجود ندارد و البته انصافاً هم تا به این جای فصل نتایجش بد نبوده و با این عملکرد هم فعلاً در رده سیزدهم جدول قرار گرفته است...

یک- صفر پرتکرار‌ترین پیروزی

کلاً در کارنامه گل‌گهر سیرجان تا پایان هفته بیست‌ویکم ۳ پیروزی دیده می‌شود که برد یک- صفر با ۲ بار تکرار، بیشتر از دیگر برد این تیم است. گل‌گهری‌ها این ۲ برد یک- صفر خود را در هفته‌های یازدهم و بیست‌ویکم و به ترتیب برابر ماشین‌سازی تبریز و استقلال تهران به دست آورده‌اند.

۲- یک آخرین برد گل‌گهری‌ها

آخرین نتیجه و برد برای گل‌گهر سیرجان که پرگل‌ترین برد و نتیجه فصل آن‌ها هم محسوب می‌شود نتیجه ۲- یک است که به سود آن‌ها رقم خورد. سیرجانی‌ها در هفته بیستم بر صنعت نفت آبادان غلبه کردند تا به این ترتیب پرونده برد‌های این تیم با این نتیجه به پایان برسد.

سهم عمده تساوی‌های یک- یک

از ۱۰ تساوی که گل‌گهر تا پایان هفته بیست‌ویکم به دست آورده بیش از نیمی از آن‌ها یعنی به‌طور دقیق‌تر ۶ تای آن‌ها تساوی‌های یک- یک بوده است. این تیم در هفته‌های اول، سوم، دهم، هفدهم، هجدهم و نوزدهم و به‌ترتیب مقابل تیم‌های نساجی مازندران، پارس جنوبی جم (بازی رفت)، شاهین شهرداری بوشهر، سایپا تهران، پارس جنوبی جم (بازی برگشت) و تراکتور تبریز، یک گل زد و یک گل خورد تا با یک امتیاز میدان را ترک کند.

تساوی‌های بدون گل گل‌گهری‌ها

دومین و آخرین نتیجه‌ای که این تیم در زمینه تساوی‌ها به دست آورده نتیجه صفر- صفر است؛ دیداری که در ۴ هفته و به‌طور دقیق‌تر در هفته‌های دوم، نهم، سیزدهم و پانزدهم شاهد آن بودیم و طی آن سیرجانی‌ها مقابل تیم‌های سایپا تهران، پیکان تهران، نفت مسجدسلیمان و ذوب‌آهن اصفهان بدون اینکه موفق به زدن گل شوند و یا گلی دریافت کنند به یک امتیاز رسیدند.

۴ باخت یک- صفر در زمره پرتکرارترین‌ها

در پرونده مربوط به نتایج شکست‌های نماینده سیرجان تنها ۳ نتیجه متفاوت دیده می‌شود که پرتکرارترین آن‌ها باخت‌های یک- صفر است؛ نتیجه‌ای که در ۴ بازی شاهد آن بودیم، ۴ دیداری که گل‌گهر در آن‌ها موفق به زدن گل نشد و تنها هم یک بار دروازه اش باز شد (تا با حداقل برتری حریف میدان را ترک کرده باشد) عبارت است از: هفته‌های چهارم، پنجم، هشتم و شانزدهم و به‌ترتیب مقابل تیم‌های تراکتور تبریز، صنعت نفت آبادان، شهرخودرو و نساجی مازندران.

شکست‌های مشابه ۲- یک گل‌گهر برابر سرخابی‌ها

به‌طرز جالب توجهی گل‌گهر سیرجان برابر سرخابی‌ها دو شکست با یک نتیجه مشابه را تجربه کرده تا هر ۲ شکست ۲- یک آن‌ها تا به این جای فصل مقابل این دو تیم بوده باشد.

۲ شکست با اختلاف ۲ گل سیرجانی‌ها

و در آخر می‌رسیم به ۲ شکستی که گل‌گهر با اختلاف ۲ گل و با یک نتیجه متفاوت متحمل شد. این تیم ابتدا در هفته هفتم با نتیجه ۲- صفر مغلوب تیم سپاهان اصفهان شد و سپس در هفته دوازدهم با همین نتیجه مقابل فولاد خوزستان شکست را پذیرفت تا به این ترتیب و با این نتیجه پرونده کلیه شکست‌های گل‌گهر سیرجان تا پایان هفته بیست‌ویکم بسته شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۷۳۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان