//
کدخبر: ۲۶۳۲۴۰ //

جنگ قرمزها بر سر آقای گلی!

رقابت درون تیمی علی علیپور و مهدی ترابی می‌تواند منجر به افزایش تعداد گل های تیم یحیی گل‌محمدی شود و پرسپولیس را به نتایج مورد نظر برساند.

 جنگ قرمزها بر سر  آقای گلی!
به گزارش فرتاک نیوز،

نزدیک به نیمی از گل های این فصل پرسپولیس در لیگ نوزدهم را علی علیپور و مهدی ترابی زده‌اند. سرخ ها این فصل با 31 گل جزو بهترین خطوط حمله لیگ به شمار می‌روند و البته 15 گل خود را مدیون ضربات این دو بازیکن هستند. نکته جالب این است که ترابی به عنوان آقای گل قرمزها مطرح شده و توانسته با 8 گل عملکرد بهتری را نسبت به مهاجم نوک این تیم از خود به جای بگذارد اما علیپور نیز بعد از ناکامی در هفته های ابتدایی، شرایط را تغییر داده با 7 گل خود را به جمع برترین گلزنان لیگ برتر رسانده است.

فصل گذشته علی علیپور با عملکردی خوب توانست 14 گل به ثمر برساند و نقش پررنگی در هت‌تریک قهرمانی پرسپولیس ایفا کند. پس از او سیامک نعمتی با پنج گل بهترین گلزن سرخپوشان بود و در واقع علیپور برای کفش طلای تیمی، رقیب خاصی را پشت سر خود احساس نمی‌کرد. سال پیش دو گلزن برتر سرخ ها روی هم 52.77% از گل های این تیم را به ثمر رساندند اما حالا این نرخ به 48.38 کاهش یافته است.

علیپور که فصل پیش به راحتی کفش طلای پرسپولیس را به دست آورد، حالا مهدی ترابی را به عنوان حریفی جدی در کنار خود می‌بیند. ترابی به خصوص در دوره گابریل کالدرون درخشش بسیار خوبی داشت و علاوه بر گلزنی، در ارسال پاس گل نیز آمار قابل قبولی را به ثبت رساند. او مثل علیپور 5 پاس گل داده و رقابت این دو برای کسب این عنوان نیز در 9 بازی پایانی تماشایی خواهد بود.

اگرچه مهاجم شماره 70 و هافبک شماره 9 دو فوتبالیست حرفه ای هستند که توانایی خود را در اختیار کار تیمی پرسپولیس قرار می‌دهند و بدون تردید این رقابتی که برای آقای گلی و آقای پاس گلی دارند، می‌تواند به موفقیت پرسپولیس نیز کمک بسیاری کند. آنچه در 21 هفته لیگ نوزدهم مشاهده این بوده که این دو هر زمان که فرصتش پیش آمده یکدیگر را در موقعیت گلزنی قرار داده اند و کمتر دیده شده که با خودخواهی کار را جلو ببرند؛ موضوعی که یحیی گل محمدی را برای ادامه بازی های لیگ خوشحال خواهد کرد.

این در حالی است که علیپور و ترابی علاوه بر رقابت داخلی، یک نبرد تمام عیار را نیز برای غلبه بر زوج دیاباته - قائدی پیش رو دارند. زوج خط حمله استقلال در این فصل روی هم 17 گل زده اند و آمار بهتری نسبت به علیپور - ترابی دارند و باید دید در ادامه فصل، آیا زوج پرسپولیسی می‌توانند به حریف استقلالی پیروز شوند یا نه؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۲۶۳۲۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان